Zelfde als vorige keer. Zal jullie alvast ff twee hintjes geven:quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:43 schreef MaJo het volgende:
Nieuwe poging
"A rose by any other name would smell as sweet" --> Romeo & Julliet
"Friends, Romans, countrymen! Lend me your ears" ==> Macbeth
"Double, double toil and trouble; Fire burn, and caldron bubble" King Arthur
"If Music be the food of love, play on!" --> ?
"To be, or not to be; that is the question!" --> Hamlet
"If you prick us do we not bleed? If you tickle us do we not laugh?" --> Merchant of Venice
Da's in ieder geval allemaal juistquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:47 schreef MaJo het volgende:
Poging 3
"A rose by any other name would smell as sweet" --> Romeo & Julliet
"Friends, Romans, countrymen! Lend me your ears" ==> ?
"Double, double toil and trouble; Fire burn, and caldron bubble" Macbeth
"If Music be the food of love, play on!" --> ?
"To be, or not to be; that is the question!" --> Hamlet
"If you prick us do we not bleed? If you tickle us do we not laugh?" --> Merchant of Venice
Omdat ik toch echt wil slapen, even wat weggeefhintjes. Zie hierboven.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:48 schreef Asmodian het volgende:
Maar jullie hebben wel 4 van de 6 werken juist. Van de overige twee:
1. Gaat over Graaf Orsonio en Viola, vernoemd naar een oude Christelijke feestdag, gevierd op de nacht van 6 januari
2. Gaat over een Romeinse Keizer. Heet ook zo.
quote:
Ik ga 'm goed rekenen. Het heet Twelfth Nightquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:58 schreef MaJo het volgende:
Twelve nights!
Okee, niet echt noodzakelijk - je had er immers best wat zelf goed. Maar ik vind het toch sportief van jequote:Op woensdag 5 juli 2006 03:00 schreef MaJo het volgende:
Hmm, niet echt verdiend denk ik. Gatalin zei immers later nog Twelfth Night. Punt dus voor Gatalin. Ik ga ook slapen
Het is mijn spel dus ik kan die regel creërenquote:Op woensdag 5 juli 2006 03:04 schreef Asmodian het volgende:
Helaas kan ik geen sportiviteitspunten uitgedeeld, hadden jullie er allebei eentje gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |