abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:12:00 #1
63302 rockstah
New World Disorder
pi_39526732
Wat is nou de situatie?

Ik heb m'n koptelefoons op. Mijn playlist shuffled op een fucking goed nummer. Instinctief zet ik het volume voluit om geen enkele klank te missen, maar toch kan ik niet volledig van het nummer genieten.

Waarom?
Ik probeer me te concentreren. Maar er sluipt iets door mijn hoofd. Een herinnering waar ik nooit vanaf zal komen. Een fobie, maar dan rationeel. Een eigenwijze gedachte, eentje met een boodschap. Een gedachte die continu iets in mijn oor fluisterd, daarmee mijn muziek verstorend. De boodschap?
"JE SLOOPT JE OREN DOMME MOCHOOL!"

Ja ik weet het verdomme! Wat kan mij het nou schelen, heb er toch pas over 30 jaar last van.

Maar.het.gaat.verdomme.niet.weg

Het is precies diezelfde duivelse gedachte die het mij belemmerd om volop van mijn sigaret te genieten, belachelijke hoeveelheden mayonaise op mijn voedsel te gooien, me helemaal straal te zuipen. Het verpest godverdomme alles. En het gaat niet weg. Ik wil het goftedomme helemaal niet weten, maar het word je aangepraat door de gezondheidspolitie uit Den Haag, de televisie, je biologieleraar, je ouders, je niet-rokende vrienden. Je kan het je zo gek niet bedenken. Legale hersenspoeling is het.

Laat me met rust, Ik word gvd gestalked door mij bloedeigen hersenen. Waar gaat het heen met de mens tegenwoordig.
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:13:35 #2
152253 Canabass
Die moet je voelen.
pi_39526794
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:12 schreef rockstah het volgende:
Wat is nou de situatie?

Ik heb m'n koptelefoons op. Mijn playlist shuffled op een fucking goed nummer. Instinctief zet ik het volume voluit om geen enkele klank te missen, maar toch kan ik niet volledig van het nummer genieten.

Waarom?
Ik probeer me te concentreren. Maar er sluipt iets door mijn hoofd. Een herinnering waar ik nooit vanaf zal komen. Een fobie, maar dan rationeel. Een eigenwijze gedachte, eentje met een boodschap. Een gedachte die continu iets in mijn oor fluisterd, daarmee mijn muziek verstorend. De boodschap?
"JE SLOOPT JE OREN DOMME MOCHOOL!"

Ja ik weet het verdomme! Wat kan mij het nou schelen, heb er toch pas over 30 jaar last van.

Maar.het.gaat.verdomme.niet.weg

Het is precies diezelfde duivelse gedachte die het mij belemmerd om volop van mijn sigaret te genieten, belachelijke hoeveelheden mayonaise op mijn voedsel te gooien, me helemaal straal te zuipen. Het verpest godverdomme alles. En het gaat niet weg. Ik wil het goftedomme helemaal niet weten, maar het word je aangepraat door de gezondheidspolitie uit Den Haag, de televisie, je biologieleraar, je ouders, je niet-rokende vrienden. Je kan het je zo gek niet bedenken. Legale hersenspoeling is het.

Laat me met rust, Ik word gvd gestalked door mij bloedeigen hersenen. Waar gaat het heen met de mens tegenwoordig.
Joh, op de tijd dat jij er last van zal krijgen is de technologie zo ver vooruit, dat ze er weer nieuwe oren oid instoppen.
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:14:13 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_39526817
Nou, het leuke van gehoorbeschadiging is dat je er meteen last van krijgt, NIET later pas.
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:31:16 #4
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_39531728
Je hersenen hebben gelijk.
Guanine en Cytosine! *O*
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:32:48 #5
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_39531759
TS heeft gelijk, het zuigt gewoon dat de leukere dingen in het leven altijd slecht voor je zijn
pi_39531801
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:32 schreef Frollo het volgende:
TS heeft gelijk, het zuigt gewoon dat de leukere dingen in het leven altijd slecht voor je zijn [afbeelding]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden, puik topic dit, met (vreemdgenoeg) een kern van waarheid.
Jumpcity
Jumpstyle radio
pi_39531971
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:32 schreef Frollo het volgende:
TS heeft gelijk, het zuigt gewoon dat de leukere dingen in het leven altijd slecht voor je zijn [afbeelding]
True, kun je nagaan wat een sadist God eigenlijk is
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:47:48 #8
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_39532090
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:42 schreef BobbyB het volgende:

[..]

True, kun je nagaan wat een sadist God eigenlijk is
Wie?
pi_39532148
Geweldig topic
Heel herkenbaar ook.

Heb het zelf ook, zet je je koptelefoon steeds een tikje harder, is er opeens dat knagende gevoel dat dit niet goed kán zijn. En dan doe je hem af, en zit je onbewust toch steeds een beetje te luisteren of je enig verschil merkt.

Alleen qua drank is het wel handig. Dat stemmetje in je achterhoofd weerhoudt je ervan om stomdronken te eindigen in je eigen kots, terwijl je onderweg 5 keer in dezelfde greppel bent gereden.

Maar toch, ik wil gewoon genieten zonder al die jarenlange indoctrinatie van de gezondheidspolitie
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:07:36 #10
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_39539986
Er is maar één gedachte waarmee je dat stemmetje kan stopzetten:

'FUCK THAT SHIT'

hoppa!
It's about being boss, not being the boss...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')