wat ik je bromquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:41 schreef xericax het volgende:
goed he?!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef Loedertje het volgende:
Die jankende Hollanders die hysterisch alle oranje versieringen weghaalden waren veel leuker om te zien
LOEDERquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef Loedertje het volgende:
Die jankende Hollanders die hysterisch alle oranje versieringen weghaalden waren veel leuker om te zien
Vrouwen en voetbalquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef Loedertje het volgende:
Heb je gekeken? Italië speelde vandaag 10x meer aanvallend voetbal dan Duitsland.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik gun het liever die Duitsers om te winnen dan die Italianen met hun theater en anti-voetbal.
+ geen schwalbes en die andere blotsinquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:11 schreef TheRuud het volgende:
[..]
Heb je gekeken? Italië speelde vandaag 10x meer aanvallend voetbal dan Duitsland.
op basis van hoe ze vandaag speelden heb ik er geen problemen mee als ze weltmeister wordenquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:23 schreef Tuvai.net het volgende:
Vandaag was inderdaad een wedstrijd dat ik Italie goed vond voetballen. Maar dan nog, vind ik het een kutploeg. Net als die theater-Portugezen. Chantage ten top in 9 van de 10 wedstrijden die ze spelen.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:30 schreef opgebaarde het volgende:
Bron? Ik zie het nog gebeuren dat Duitsland gelijk gaat komen en daarna nog wint
quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:30 schreef opgebaarde het volgende:
Bron? Ik zie het nog gebeuren dat Duitsland gelijk gaat komen en daarna nog wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |