Mijn post en PI zeggen voldoende.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat zijn een smilie en een PI!
Of moesten we niet raden wat je postte?
Bedoel je dan dat het dubbelop is, wat DaMart doet? Een PI en een smiley die toch hetzelfde zeggen?quote:
Mwoah, zo vaag ben ik nou ook weer niet, hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Soms ben jij gewoon de vaagheid zelve, wist je dat al?
Ga hem een beetje de woorden uit mijn gedachten in de mond leggen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat het dubbelop is, wat DaMart doet? Een PI en een smiley die toch hetzelfde zeggen?
Ok.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga hem een beetje de woorden uit mijn gedachten in de mond leggen!![]()
Nee, ik bedoelde dat ik een gruwelijke hekel heb aanquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat het dubbelop is, wat DaMart doet? Een PI en een smiley die toch hetzelfde zeggen?
Doe maar even gewoon rustig enzo, dan komt alles goed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik een gruwelijke hekel heb aanen [afbeelding]. Maar dat kon je ook zien aan m'n PI! En het is niet de eerste keer dat ik mijn ongenoegen over die kutsmileys uit!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik een gruwelijke hekel heb aanen [afbeelding]. Maar dat kon je ook zien aan m'n PI! En het is niet de eerste keer dat ik mijn ongenoegen uit over die kutsmileys!
Waarom gebruik je ze zelf dan ook geregeld?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik een gruwelijke hekel heb aanen [afbeelding]. Maar dat kon je ook zien aan m'n PI! En het is niet de eerste keer dat ik mijn ongenoegen uit over die kutsmileys!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom gebruik je ze zelf dan ook geregeld?.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik gebruikquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom gebruik je ze zelf dan ook geregeld?.
.
1quote:
2quote:
3quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kutlied.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:25 schreef BVO het volgende:
toppertje breezer ananas, Tropical Danny & Guillermo..
quote:
Nee, dat is je nieuwe koosnaampjequote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
HOI!!!
Haaaaai!
Hallo!
Hai!!!
Doei!
Ciao!![]()
Veel plezier![]()
Ja, jij ook! En sterkte, hè.![]()
![]()
nou, doe maar wat uit de bovenste helft, aangezien ik pas net "binnen" ben...quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:HOI!!!
Haaaaai!
Hallo!
Hai!!!
Doei!
Ciao!
Veel plezier![]()
Ja, jij ook! En sterkte, hè.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |