Dinsdag of woensdag geloof ik... het werd besproken toen ik naar de plee wasquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, dan wil ik er wel bij zijn!![]()
Als het voor woensdag is, want vanaf woensdag ga ik een paar dagen zeilen.
Buup, wat zag ik nou? Jij zegt tegen iemand dat hij moet leren spellen, en dan gooi je zelf tegenwoordige en verleden tijd door elkaar?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
Leer eerst maar eens spellen.
Ik denk al vóórdat ik mod was dat ik heel wat ben.
Nog meer te zeuren?
Spuit 11quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buup, wat zag ik nou? Jij zegt tegen iemand dat hij moet leren spellen, en dan gooi je zelf tegenwoordige en verleden tijd door elkaar?
De ironie![]()
Ik zie die opmerking anders nergens in deze SC staan hoorquote:
Inlezenquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie die opmerking anders nergens in deze SC staan hoor![]()
En ik wrijf dat soort fouten er gewoon graag in, vooral bij mensen zoals Bupa, die over iedere typefout mierenneuken.![]()
![]()
's ochtends vroeg, als het 27 graden in huis is, en afdrogen na het douchen toch geen zin heeft omdat de zweetdruppels mijn lichaam toch alweer bevochtigen, ga ik niet uren oude posts zitten lezen. Helemaal niet als ik ook nog naar mijn werk moet.quote:
Bewolking, hoge luchtvochtigheid en hoge temperaturen.quote:
De rest van de weekquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:03 schreef DaMart het volgende:
Wanneer wordt het eens lekker weer? Ik haat dit te hete, benauwde kutweer!![]()
Oke.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
's ochtends vroeg, als het 27 graden in huis is, en afdrogen na het douchen toch geen zin heeft omdat de zweetdruppels mijn lichaam toch alweer bevochtigen, ga ik niet uren oude posts zitten lezen. Helemaal niet als ik ook nog naar mijn werk moet.
En trouwens, ook als Bupa zijn fout al is besproken, dan heb ik niet deelgenomen aan die discussie, dus vind ik dat ik het volste recht heb om er alsnog wat van te zeggen!![]()
![]()
Waar woon jij danquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, het begin echt te onweren hier nu... Misschien dat ik zo veiligheidshalve de pc enzo even uit moet zetten...
Nog altijd en immer in Rotterdamquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:54 schreef Tommeke het volgende:
Z'n humor is een beetje slecht, maar verder niets mis mee
Moet ik werkenquote:
Jaquote:
Ik ben nu ook in Rotterdam!quote:
quote:
Als scholier is je wereld ook nog niet zo grootquote:
Precies.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als scholier is je wereld ook nog niet zo groot.
Papegaaiquote:
Even om het nog extra te vragen, mocht hij jouw post gemist hebben.quote:
Tofquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Even om het nog extra te vragen, mocht hij jouw post gemist hebben.
Ik ga zo naar Coolsingel en maybe stad in, ff Zhenar spotten dus erbij.
quote:
Het schijnt dat je er allemaal leuke spullen kan kopen.quote:
quote:
In het NedLoyd gebouw. (Gebouw Willemswerf)quote:
Moet je wel geld voor hebben, schijntquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het schijnt dat je er allemaal leuke spullen kan kopen.
Dat is een waarheid als een koe.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet je wel geld voor hebben, schijnt.
Nah en ik heb geen koe meer op m'n bankrekening staan helaasquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is een waarheid als een koe.
Ah, op de Boompjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
In het NedLoyd gebouw. (Gebouw Willemswerf)
Mooi uitzicht hier![]()
Je hebt toch een vriendquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nah en ik heb geen koe meer op m'n bankrekening staan helaas.
Die heet net een digitale spiegelreflex gekochtquote:
Yep!quote:
Topickillerquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef Svensational het volgende:
Ik heb mijn prijzen binnen
Die van de website was geadresseerd aan 'Glenn'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |