Die wil ik ook kopen. Normaal heb ik L/XL. Hangt van het merk af. Alleen die verzendkosten vind ik echt bizar duur om voor alleen zoiets daar te bestellenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
Ik heb zelf een week geleden het Lumber Road vest binnengekregen. Zoals bekend valt deze nogal ruim, ik hou hier niet van en ben der dus niet tevreden mee. Ik dacht misschien is iemand anders geinteresseerd om deze over te nemen. Het gaat om het volgende vest:
[afbeelding]
In maat M
Reageer hier of mail me op duijvenvoorde [at] wanadoo punt nl
Wat is je vraagprijs? Heb hem nu in het navyblauw, maar zo eentje is ook mooi.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
Ik heb zelf een week geleden het Lumber Road vest binnengekregen. Zoals bekend valt deze nogal ruim, ik hou hier niet van en ben der dus niet tevreden mee. Ik dacht misschien is iemand anders geinteresseerd om deze over te nemen. Het gaat om het volgende vest:
[afbeelding]
In maat M
Trui is mooi , overhemd iets minder (doet me een beetje denken aan een theedoekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:29 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb net deze besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg mooi kleren, laat je even weten hoe het valt? Ik wil misschien ook wel een keer iets bestellen van de kids collectie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:29 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb net deze besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kreeg ietsje later nog een reply waarin gezegd werd dat de kleding in die maten goed zou zitten bij mij. dus...ik hoop het!quote:I ordered that shirt in size L and XL, the longsleeve knit in size L and the hoodie in size XL. Now let's hope they fit nicely.
I have A&F polos in size S and M, and tees in size M because S is too tight. The Abercrombie kids stuff in size XL is for me and the size L stuff is for someone else that wears A&F tees in size S that fit nicely, but an A&F polo in size S is too big for his liking.
I'm really hoping these kids sizes fit good.
My height is around 5'4 (1.76m) by the way.
Nou wou ik ze gaan bestellen... staat de 2e niet meer op de site :Squote:Op zondag 6 augustus 2006 18:27 schreef Ace1 het volgende:
Ik ben van plan deze dingen te bestellen:
$24.50
[afbeelding]
$24.50
[afbeelding]
Hoeveel zal ik in totaal kwijt zijn? Het is dus een bestelling van ongeveer 50 dollar... Hoeveel euro word dat incl verzendkosten?
Ik heb wel interesse...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
[afbeelding]
In maat M
voilaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:28 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Nou wou ik ze gaan bestellen... staat de 2e niet meer op de site :S
Is er een manier om hem toch nog te bestellen?![]()
Is al verkocht trouwensch!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:42 schreef Mei-li het volgende:
[afbeelding]
In maat M
ligt een beetje op z'n gat dat systeem, mijn 2 orders doen het ook niet, vanmiddag nog wel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:47 schreef Ace1 het volgende:
Ik kreeg 2 dagen geleden een mailtje dat mijn order shipped was, nu probeer ik "track your order" op de A&F site, maar na een lange tijd "please wait" krijg ik dit te zien:
Invalid Order
You have entered an invalid order number or zip code.
Meer mensen met dit probleem...?
Ik heb het als ik handmatig het ordernummer invoer, maar ook als ik gewoon op "track your order" in mjin mailtje klik.
Ik heb de bestelling vandaag binnen gekregen en maat XL van de kids collectie zit echt als gegoten. Ik ben ongeveer 1.76m en rond de 70 kg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:42 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Erg mooi kleren, laat je even weten hoe het valt? Ik wil misschien ook wel een keer iets bestellen van de kids collectie.
Mooi vest, ik hoop voor je dat hij goed zit want ze vallen erg groot uit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:18 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Net deze voor 70 euro overgenomen. Originele koper paste hem niet, dus jeuh!
Vind A&F spul sowieso erg mooi, in Utrecht zag ik ook enkele polo's liggen. Toch maar eens gaan overwegen om te kopen.
Waar in Utrecht? Dan hop ik er ook nog ff langs namelijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:18 schreef Nosh het volgende:
Vind A&F spul sowieso erg mooi, in Utrecht zag ik ook enkele polo's liggen. Toch maar eens gaan overwegen om te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |