Hoeveel lichtmasten staan er rondom het stadion?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, ik kijk even een stukje voetbal mee wat op tv is. [Duitsland - Italie dacht ik]
En, het viel me ookal op bij andere wedstrijden, elke voetballer heeft daar 4 schaduwen.
Waarom?
Ik heb nog nooit eerder mensen met 4 schaduwen gezien. [buiten ofzo].
Ooit gehoord van het verschijnsel genaamd stadionverlichting?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, ik kijk even een stukje voetbal mee wat op tv is. [Duitsland - Italie dacht ik]
En, het viel me ookal op bij andere wedstrijden, elke voetballer heeft daar 4 schaduwen.
Waarom?
Dan spelen ze zeer saai voetbal op die andere planeetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze spelen op een andere planeet. Daar hebben ze 4 zonnen.
Ik verander hierbij mijn antwoord en ga mee met saviour. Ze hebben daar trouwens ook voetballers met gele shirtjes die allemaal kaarten uit delen aan andere voetballers, en ze blazen af en toe op een fluitje, heel eng is dat, probeer die er maar eens uit te halen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze spelen op een andere planeet. Daar hebben ze 4 zonnen.
kmoest even lachenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom?
Ja, maar een beetje nadenken doet ook wonderen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:39 schreef ChipsZak. het volgende:
![]()
Ik kijk normaal nooit voetbal en dus weet ik niks van stadionverlichting.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |