nou, die tweede plaats heeft ze aan Airelle te danken:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
Hmmm...ook zonder mijn lijst was Claire 2e geworden.
't zijn vrijwel allemaal negatieve karakters die hoog scoren....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
En Martine op 1 slaat natuurlijk nergens op, heb nog nooit zo'n zeikerig kutpersonage gezien.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
Hmmm...ook zonder mijn lijst was Claire 2e geworden.
En Dizer is ook kutquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
En Martine op 1 slaat natuurlijk nergens op, heb nog nooit zo'n zeikerig kutpersonage gezien.
Mwoah, zo'n sig heb ik al eens gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah gossie, ben je nou op je 3 cm lul getrapt?
Fuckquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, zo'n sig heb ik al eens gehad.
Dat ze er uberhaupt instaatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef BVO het volgende:
Kijk eens hoe blij ze is met die 8e plek!
[afbeelding]
Niet alleen vanwege d'r uiterlijk hoor, ook d'r rol vind ik erg okequote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja jij!
Maar ONM-lijst ziet er verder erg oké uit!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:12 schreef babette21 het volgende:
ik ben de Ami vergeten mee te nemen in de telling
hij staat heus wel in de lijst én op de goede plek hoorquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij staat heus wel in de lijst én op de goede plek hoor![]()
en om mezelf even te verdedigen: ik was ziek maar wilde perse - VOOR JULLIE - die lijst plaatsen![]()
dom natuurlijk, want dan zijn fouten te verwachten, maar ik deed het uit pure liefheid![]()
Wat een kutsmoes zegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij staat heus wel in de lijst én op de goede plek hoor![]()
en om mezelf even te verdedigen: ik was ziek maar wilde perse - VOOR JULLIE - die lijst plaatsen![]()
dom natuurlijk, want dan zijn fouten te verwachten, maar ik deed het uit pure liefheid![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |