Nick was een verassing vond ik zelf. Nina kon je niet vermijdenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:48 schreef babette21 het volgende:
ik vind ze ook leuk!!
Arthur en Martine roeleren de tent uit, Bowien en Claire zijn gewoon niet van hun plek te krijgen en veel leuke nieuwkomers, ook in de top 10
nou, die tweede plaats heeft ze aan Airelle te danken:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
Hmmm...ook zonder mijn lijst was Claire 2e geworden.
't zijn vrijwel allemaal negatieve karakters die hoog scoren....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
En Martine op 1 slaat natuurlijk nergens op, heb nog nooit zo'n zeikerig kutpersonage gezien.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
Hmmm...ook zonder mijn lijst was Claire 2e geworden.
En Dizer is ook kutquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
En Martine op 1 slaat natuurlijk nergens op, heb nog nooit zo'n zeikerig kutpersonage gezien.
Mwoah, zo'n sig heb ik al eens gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah gossie, ben je nou op je 3 cm lul getrapt?
Fuckquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, zo'n sig heb ik al eens gehad.
Dat ze er uberhaupt instaatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef BVO het volgende:
Kijk eens hoe blij ze is met die 8e plek!
[afbeelding]
Niet alleen vanwege d'r uiterlijk hoor, ook d'r rol vind ik erg okequote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja jij!
Maar ONM-lijst ziet er verder erg oké uit!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:12 schreef babette21 het volgende:
ik ben de Ami vergeten mee te nemen in de telling
hij staat heus wel in de lijst én op de goede plek hoorquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij staat heus wel in de lijst én op de goede plek hoor![]()
en om mezelf even te verdedigen: ik was ziek maar wilde perse - VOOR JULLIE - die lijst plaatsen![]()
dom natuurlijk, want dan zijn fouten te verwachten, maar ik deed het uit pure liefheid![]()
Wat een kutsmoes zegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij staat heus wel in de lijst én op de goede plek hoor![]()
en om mezelf even te verdedigen: ik was ziek maar wilde perse - VOOR JULLIE - die lijst plaatsen![]()
dom natuurlijk, want dan zijn fouten te verwachten, maar ik deed het uit pure liefheid![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |