Mijn GTST top 10
1. Martine Hafkamp. Doortrapt, manipuleert als de beste, keiharde zakenvrouw.
2. Ludo Sanders. Mannelijk equivalent van Hafkamp. Weet het spelletje af en toe nog iets beter te spelen.
3. Nick Sanders. Vind dat Christophe Haddad Nick goed neerzet en ondanks dat Nick nog veel moet leren is hij Ludo's kroonprins. Verder vind ik het zeer aangenaam om naar Christophe te kijken.
4. Nina Sanders. Grote verrassing van het seizoen, rol kwam zeer goed uit de verf. Marly van der Velden zet haar personage zeer goed neer.
5. Bowien Galema. Ondanks dat ik destijds nog geen fanatieke kijker was, maakte Bowien altijd veel indruk.
6. Dian Alberts. Had dit seizoen by far de beste quotes. Het einde van het seizoen was echter niet waarop ik gehoopt had, maar biedt wel perspectief voor het volgende seizoen (erfenis Donald).
7. Barbara Fischer. Gewoon omdat ik haar zo'n lief personage vind. Als je niemand meer hebt, heb je altijd nog Barbara.
8. Charlie Sanders-Fischer. Haar personage heeft zich dit seizoen veel meer ontwikkeld dan in vorige seizoenen. In de periode dat Nick dacht dat Charlie had liggen rotzooien met een ander, handelde ze de situatie rustig en volwassen (itt het hysterische gedrag dat ze normaal vertoont) en werden ze weer helemaal
![]()
verliefd
![]()
. Het leukste, liefste stel uit GTST.
9. Marcus Sanders. Vrijwel hetzelfde verhaal als bij Bowien, behalve dat ik Marcus af en toe een ontzettende smeerlap vond.
10. Isabella Kortenaar. Ik mis de gestoorde maar vaak ook heel lieve Isabella. Een van de beste personages uit de laatste vijf jaar.
Tegenstem: Dennis Tuinman. Eigenlijk een tegenstem tegen Dennis, Robbert en Laura tegelijk. Heb me mateloos geërgerd aan hem, het hele seizoen lang. Heb de laatste tijd bewust niet gekeken naar afleveringen waarin Dennis voorbijkwam.