Anders zeg je niks over mijn keuze van ONMquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:56 schreef babette21 het volgende:
.... en voor de mensen die binnen verkoeling zoeken: kom vooral met lijstjes
Anders wilde ik je daar later vandaag voor belonenquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:37 schreef Dizer het volgende:
Anders zeg je niks over mijn keuze van ONM![]()
Oeh.. ik wil het niet weten... ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
Anders wilde ik je daar later vandaag voor belonen
maar goed, je kan het krijgen zoals je het hebben wil hoor: mooie lijst![]()
cruciale tegenstem, indien er geen lijstjes meer binnenkomenquote:
Ey diz waarom die tactische stem tegen ludo men ?quote:
Je zegt het zelf, tactischquote:Op zondag 30 juli 2006 00:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey diz waarom die tactische stem tegen ludo men ?
Ja heel leuk maar is het niet de bedoeling om gewoon je eigen top 10 optestellen en niet de uitslag proberen tebeinvloeden met comploten en andere dingen?quote:
Uuhm, is dat niet hetgene wat dit spel juist boeiend maakt?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja heel leuk maar is het niet de bedoeling om gewoon je eigen top 10 optestellen en niet de uitslag proberen tebeinvloeden met comploten en andere dingen?
het heeft geen nut om minpunten te geven aan iemand die toch geen punten krijgt....quote:Op zondag 30 juli 2006 00:40 schreef Dizer het volgende:
Uuhm, is dat niet hetgene wat dit spel juist boeiend maakt?
1 of 2??quote:Op maandag 31 juli 2006 18:27 schreef Airelle het volgende:
5 Lizzy Veijmeyer
gelukkig, komt dat kind op de valreep weer op de nul!!!quote:Tegenstem: Suzy
De donkere zeg maar... Hoe heet ze nu?!?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
1 of 2??
[..]
gelukkig, komt dat kind op de valreep weer op de nul!!!
Viviënne v/d Assemquote:Op maandag 31 juli 2006 20:53 schreef Airelle het volgende:
De donkere zeg maar... Hoe heet ze nu?!?
Maar #1 in ieder geval.
Dankje! Zij is het ja...quote:
En terecht!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
gelukkig, komt dat kind op de valreep weer op de nul!!!
Wat afgekeurd?!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:11 schreef babette21 het volgende:
ik had 'm al afgekeurd Zhen![]()
om het eerlijk te houden enzo
je hebt al met al nog geen drie afleveringen gezienquote:
Vooral zijn tegenstemquote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt al met al nog geen drie afleveringen gezien
maar je gtstlijst gooit de hele boel nog even om, op de valreep..... stoer
Echt?! Tof! Wat heb ik veranderd?!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar je gtstlijst gooit de hele boel nog even om, op de valreep..... stoer
Tracy was zo slecht, dat het hilarisch wasquote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vooral zijn tegenstem![]()
En hij heeft dus niet gelogen over Tracy![]()
Waarschijnlijk ligt Ludo eruit, en Martine erin... je weet toch? Zo een situatie ben jij wel bekend meequote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt Ludo eruit, en Martine erin... je weet toch? Zo een situatie ben jij wel bekend mee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kon Tracy trouwens ook altijd wel "waarderen"... ze was zo debiel absurt, dat het idd komisch werd![]()
oke, 't kwartje valt....quote:Op maandag 31 juli 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
Waarschijnlijk ligt Ludo eruit, en Martine erin... je weet toch? Zo een situatie ben jij wel bekend mee![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef babette21 het volgende:
neuh de posities van Martine en Ludo veranderen niet meer zo snel
maar er is hierdoor nog wel 't een en ander verschoven binnen de top 10absurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kon Tracy trouwens ook altijd wel "waarderen"... ze was zo debiel absurt, dat het idd komisch werd
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |