Nee!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:26 schreef dvdfreak het volgende:
hier verder
Meervoud.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:27 schreef bergkampf het volgende:
hoezo zegt die vent eigenlijk: Die Mannschaft? het is toch DER, of zijn het wijven?
Meervoud ofzo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:27 schreef bergkampf het volgende:
hoezo zegt die commentator eigenlijk: Die Mannschaft? het is toch DER, of zijn het wijven?
Unbeschreiblich Weiblichquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:27 schreef bergkampf het volgende:
hoezo zegt die commentator eigenlijk: Die Mannschaft? het is toch DER, of zijn het wijven?
Hij is dacht ik van oorsprong Argentijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:27 schreef Rabieluh het volgende:
Camoranesi is toch niet van nature een Italiaan? Misschien dat hij daarom niet meezingt.
Mannschaft is nou eenmaal een vrouwelijk woord. Het is ook DAS Fräulein en zo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:27 schreef bergkampf het volgende:
dat zou goed kunnen ja, klinkt me een beetje argentijns eigenlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:27 schreef Rabieluh het volgende:
Camoranesi is toch niet van nature een Italiaan? Misschien dat hij daarom niet meezingt.
En hij maakte net een goeie actie zeg, chapeauquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hij is dacht ik van oorsprong Argentijn.
Rechterhand 1 cm naar links Stuquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:29 schreef Stuart het volgende:
Ben benieuwd of Italië oets lam ,et deze vrije trap![]()
eindelijk jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |