quote:
hoe bedoel je precies?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:41 schreef Jorikjet het volgende:
ik vind het altijd wel leuk in solotjes, kun je hele kleine 'terug bends' mee maken
als je bijvoorbeeld een bend maakt van 12 naar 14, kun je tijdens dat je op de 14 zit, eventjes iets lager gaan naar 13 of 13,5quote:
of van 0 naar -5.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:14 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
als je bijvoorbeeld een bend maakt van 12 naar 14, kun je tijdens dat je op de 14 zit, eventjes iets lager gaan naar 13 of 13,5
Zo sterk zijn die elementen echt niet hoor!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:18 schreef Desensitized het volgende:
Divebombs!!
Wel je hals element aftapen, anders blijven je snaren hangen.
Kijk jij maar eens even goed naar mijn plaatjes vriend, denk je echt dat ik dat nog nooit heb geprobeerd?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:30 schreef Desensitized het volgende:
Dan heb jij nog nooit echt gedivebombed merk ikJe plakt ook de zijkanten[boven en onder, smalle kant] af, zodat ze er niet tussen raken en daar blijven hangen
[afbeelding]
Supervette gitaar ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:48 schreef sXe het volgende:
[..]
Kijk jij maar eens even goed naar mijn plaatjes vriend, denk je echt dat ik dat nog nooit heb geprobeerd?
whehe, geen probleem. Heb dat volgens mij nog nooit gehad dat mijn snaren onder/aan mijn elementen bleven zitten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:51 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Sorry dude!! Vergeef mij mijn onwetendheid!
![]()
Spelen die dingen nog een beetje okay trouwens? Heb ze wel zien hangen maar nog nooit geprobeerd...quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:02 schreef Desensitized het volgende:
Ikke een keer toen ik op zo'n ding speelde in de winkel. Wel vet opzich, pling plongggg, winkeldude raar kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |