Ja dat weet ik ook wel!quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:02 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Je kunt die locks apart kopen en op elke strap vastzetten, je hebt niet een speciale band nodig ofzo.
Oh, dat wist ik nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:39 schreef sXe het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel!
Maar er is dus een gitaarstrap waar een soort universele straplock op zit, de schuif je gewoon over de bestaande eindpin van je gitaar heen. Dát merk zoek ik dus...
Distortion.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:47 schreef Jorikjet het volgende:
wat voor pedaal ben je aan het maken?
Klinkt goed! Zit wel een lekker geluidje in!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:35 schreef Jorikjet het volgende:
nou, ik heb net dit voor je opgenomen! dont mind the foutjes, want heb onmundige zweet handen/vingers
http://dump.swoos.com/uploads/lenny.mp3
stukje Lenny van ene SRV
[afbeelding]
maar ik luister laatste tijd veel jeff buckley, john mayer, srv, stone roses enzo
Correct me if I'm wrong, maar er is geen universele straplock. De grote merken (Schaller en Dunlop) hebben straplocks in hun assortiment. Het geinige is, dat sommige merken (Fender/Godin) op hun duurdere modellen, standaard de schaller pin toepassen. Deze zowel 'gewoon' en als straplock te gebruiken. Gevolg is dat je enkel de stukjes die aan de gitaarband horen te zitten voor een straplock nog benodigd zijn en die heb je feitelijk maar 1 keer nodig (op je favoriete gitaarband).quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:39 schreef sXe het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel!
Maar er is dus een gitaarstrap waar een soort universele straplock op zit, de schuif je gewoon over de bestaande eindpin van je gitaar heen. Dát merk zoek ik dus...
Het is ook geen echte straplock. Maar op die gitaarstrap zit dus een systeem dat je over ongeacht welke eindpin kan schuiven en vastklikken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar er is geen universele straplock. De grote merken (Schaller en Dunlop) hebben straplocks in hun assortiment. Het geinige is, dat sommige merken (Fender/Godin) op hun duurdere modellen, standaard de schaller pin toepassen. Deze zowel 'gewoon' en als straplock te gebruiken. Gevolg is dat je enkel de stukjes die aan de gitaarband horen te zitten voor een straplock nog benodigd zijn en die heb je feitelijk maar 1 keer nodig (op je favoriete gitaarband).
Je kunt trouwens de strappins (voor op de gitaar) los kopen voor 2,50. Goede investering lijkt me!![]()
[afbeelding]
ik heb vannacht gedroomd dat ik mijn gitaar kapot liet vallenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:14 schreef sXe het volgende:
check! Volgens mij was het zoiets: http://cgi.ebay.com.au/QU(...)yZ7266QQcmdZViewItem
Volgens mij is dat een Planet Waves strap
Dat had ik van de week... ik werd zwetend wakkerquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:37 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik heb vannacht gedroomd dat ik mijn gitaar kapot liet vallenecht in stukjes was ie gewoon..
ik heb de rest van de nacht heel slecht geslapen![]()
. en net dacht ik nog 'KUT! M'N GITAAR!!...'
en toen herinnerde ik me dat het (gelukkig!) maar een droom was![]()
oeh erg lekker opgenomen! klinkt zeker goed:) misschien nog een beetje leslie eroverheen gooien voor de sfeer? Wat heb je nu gebruikt om op te nemen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:35 schreef Jorikjet het volgende:
nou, ik heb net dit voor je opgenomen! dont mind the foutjes, want heb onmundige zweet handen/vingers
http://dump.swoos.com/uploads/lenny.mp3
stukje Lenny van ene SRV
[afbeelding]
maar ik luister laatste tijd veel jeff buckley, john mayer, srv, stone roses enzo
Hee, zie ik dat goed dat die bas van het merk Prince is??quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:59 schreef Desensitized het volgende:
Meer foto's van de bas-gitaar:
Morgen weer meer foto's van de inmiddels afgelakt hals en body in de zwarte verf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |