Vet, moet ik ook nog steeds een keer gaan doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:39 schreef Desensitized het volgende:
Teuveupeu!!
En meteen een heel klein Strat opknap updeetje. Beetje crappy foto, komen later nog wel betere.
Van wit:
[afbeelding]
Naar rood:
[afbeelding]
De hals is inmiddels ook al bijna klaar, hadden jullie die al gezien?
En ben tevens een bas-gitaar aan het opknappen![]()
Foto's zien?
Nouja, ik heb lang niet altijd een standaard bij me, en in sommige oefenruimtes hebben ze niet van die haken. Meestal leg ik 'em wel op z'n rug op de versterker ofzo, maar anders...quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:25 schreef Thomzzzzz het volgende:
gheghe je zet je gitaar toch niet op de grond en/of tegen een muur...
Help me herinneren dat als je een gitaar aan me probeert te verkopen, dat ik dan eerst de hals goed nakijk!
Klopt, maar ik doelde eigenlijk vooral op je hals... die wordt er niet beter van als je de gitaar tegen de muur aanzet... en je strap knopje ook niet... verder vind ik gebruikstekens charming, schade niet... maar goed, als je 'm al tegen de muur zet, dan wel met de snaren richting de muur he! anders komt er te veel trek op de hals!quote:
in een normale standaard is dat ook vrijwel onmogelijk.. maarja, als je écht zeker wil zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik leg hem altijd op de grond of op de versterker, dan valt 'ie sowiezo niet
Vet, je gaat dat metallica logo er op spuiten ??quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:10 schreef Desensitized het volgende:
Kan ze niet allemaal vinden, wellicht dat de klant ze nog heeft.
Wederom een beetje crappy, betere volgen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, want Hammett Hetfield is stoer ende ruig, dus dat doet ie gewoon... bizar!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik denk dat het gewoon een alternatieve spelling is van 'eat fuck', net zoiets als 'eat shit'
Ach ja, 1984 ofzo he... moet kunnen, toen waren ze zelf ook net 20 en stoere metalbinkies met een bos lange blonde manen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:44 schreef Desensitized het volgende:
Wat ik kan begooglen ook jaBlijft zeer stoer natuurlijk!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:57 schreef sXe het volgende:
Weet iemand toevallig van welk merk die gitaarstraps zijn waar strapslock in zitten?
Ik kan het niet meer vinden en die dingen lijken me wel erg handig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |