Gemiste kans inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:37 schreef TeleluvR het volgende:
Het is zo kut dat Fender geen p90 telecaster heeft...![]()
Ja, lijkt mij ook. P90's vind je veelal in Gibsons, maar ik weet dat dat me gewoon niet ligt qua bespeelbaarheid...quote:
Werken moet je!!!quote:
je hebt zó erg gelijkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Werken moet je!!!
2-3 dagen en je hebt er één!
En via je school/opleiding?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:06 schreef Desensitized het volgende:
Zoek ook al enkele weken. Kut uitzendburo's. Ben overal te oud voor [22 jaar].
Anders ga je met je gitaar een weekje op een groot station zitten, misschien kun je hem dan ook wel kopenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
je hebt zó erg gelijk
volgende week ff voor werk gaan zoeken![]()
stamp ik je gelijk kapotquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Anders ga je met je gitaar een weekje op een groot station zitten, misschien kun je hem dan ook wel kopen![]()
Als je het ff meld kom ik kijken krijg je van mij 0,50 ¤
Ja, nogal ja... De zoon van een kennis van me stond debielig nummers te spelen op koninginnedag en heeft (GVD!) nog bijna 60 euro opgehaald...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
stamp ik je gelijk kapot
toch zou je opzich wel wat geld ermee kunnen verdienen![]()
Okee morgen sta ik op Rotterdam centraalquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, nogal ja... De zoon van een kennis van me stond debielig nummers te spelen op koninginnedag en heeft (GVD!) nog bijna 60 euro opgehaald...
Vast medelijden!![]()
Ik kom je wel uitlachen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee morgen sta ik op Rotterdam centraal![]()
Leer hier Gitaar spelen, Deeltje #4quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:33 schreef Puik het volgende:
Hihi, ik heb sinds een paar dagen de stoflaag van m'n Ibanez afgehaald, maar ik weet m'n god niet wat te spelen, het liefst iets in de hard rock/metal kant![]()
Hebben jullie nog aanraders die niet zo moeilijk zijn, maar wel herkenbaar en leuk?
Cheers!![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Een "Gitaristen lachen Dribbel_ uit" meet
Wat jij hebt protools en bent nog nooit in ons nederig studiotopicje geweest? Studio Apparatuur Deel 3quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:52 schreef Thomzzzzz het volgende:
...dus...
wat is trouwens een toneport? of guitarport? en waarom enzo...?? Ik heb hier thuis ProTools en een Koch met een direct out die ook nog eens behoorlijk OK klinkt... is dat nog de moeite waard om te checken of is dat hetzelfde idee??? ken 't niet...
En ik heb vandaag zo heerlijk met m'n nieuwe TC Electronic zitten delayen... layen... layen... layen...
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:52 schreef Thomzzzzz het volgende:
...dus...
wat is trouwens een toneport? of guitarport? en waarom enzo...?? Ik heb hier thuis ProTools en een Koch met een direct out die ook nog eens behoorlijk OK klinkt... is dat nog de moeite waard om te checken of is dat hetzelfde idee??? ken 't niet...
En ik heb vandaag zo heerlijk met m'n nieuwe TC Electronic zitten delayen... layen... layen... layen...
Kun je niet toevallig Neidropje helpen met zijn vraag?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:12 schreef Neidropje het volgende:
ik ga zometeen even anar maxguitars, even wat les pauls aan de tand voelen en ik begin nu toch wel een beetje warm te lopen voor een koch multitone head met 2*12, iemand ervaring hiermee?
[afbeelding]
maar zoals ik hier ook al schrijf, ik heb niet echt ervaring met een Multitone, ik heb er 1 keer op gespeeld... ik vind Koch een heerlijk geluid hebben, het is gruizig en het is niet echt straight Marshall USA rock... Ach, 't blijft toch altijd met alles proberen want het is zo persoonlijk wat je wel en niet mooi vindt!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:13 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Niet specifiek met de Multitone, ik heb zelf de Twintone II, en ik ben er zeer tevreden over... mits het geluid je aanstaat! Het is geen Marshall en zo klinkt ie ook niet! het is wat gruiziger, en veel midden... i like it! Indien nodig zal mijn volgende amp waarschijnlijk niet snel iets anders dan weer een Koch zijn, maar ik zou eigenlijk niet weten waarom ik een andere zou kopen, deze is goed, en pas dit jaar gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |