Ervaring?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:58 schreef Desensitized het volgende:
Rukken en typen tegelijk gaat ook niet
Mijn Gibson LP uit 2002 is ook niet echt zwaar dus dit lijkt me niet echt iets nieuws?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:18 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ah, een 'wijvengitaar'.![]()
Maar ik vind Les Pauls zelf over het algemeen ook iets te zwaar, maar een SG valt toch wel mee, dacht ik?
Ik ben serieus nog nooit een LP tegengekomen die me geen rugpijn bezorgt!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:08 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Mijn Gibson LP uit 2002 is ook niet echt zwaar dus dit lijkt me niet echt iets nieuws?
Kijk even rond op www.gitaar.net, daar lopen nogal wat Koch liefhebbers rond, ook met die set!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:12 schreef Neidropje het volgende:
ik ga zometeen even anar maxguitars, even wat les pauls aan de tand voelen en ik begin nu toch wel een beetje warm te lopen voor een koch multitone head met 2*12, iemand ervaring hiermee?
[afbeelding]
Ja er staat er 1 in de oefenstudio waar ik oefen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:12 schreef Neidropje het volgende:
ik ga zometeen even anar maxguitars, even wat les pauls aan de tand voelen en ik begin nu toch wel een beetje warm te lopen voor een koch multitone head met 2*12, iemand ervaring hiermee?
[afbeelding]
Ik kan je verzekeren dat deze me nog nooit een hernia heeft bezorgd.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben serieus nog nooit een LP tegengekomen die me geen rugpijn bezorgt!
Wat niet is kan nog komen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:22 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat deze me nog nooit een hernia heeft bezorgd.
Toegegeven, geen LP, maar toch:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:24 schreef TeleluvR het volgende:
Maar zonder gekheid, een LP met een aangenaam gewicht moet je koesteren, dat zijn er niet veel!![]()
quote:GW: What are the rarest and oddest axes in your possession?
GIBBONS: Well, the absolute most weird are the HeliumZZ. They, well . . . almost levitate. They've got this inner bladder with a check-valve loading spigot for force-thrust injection of helium or other gaseous chemicals. The instruments have a thin-skinned body membrane in place of the more traditional wood body. The result remains nearly unmanageable. They're neck-heavy, the bodies undulate and flex unpredictably and they have a tendency to want to float away. Just, well, no straps.
Source: Guitarworld
Zo ik doe ook mee aan de prijsvraag.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, excuses... gisteren ging het typen niet zo goed meer! [afbeelding]
Op gitaarnet.nl staat trouwens een link naar een actie waarmee je zo'n paarse goddess gibson kan winnen.
En vandaag gaat het lezen ook niet zo goed meerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, excuses... gisteren ging het typen niet zo goed meer! [afbeelding]
Op gitaarnet.nl staat trouwens een link naar een actie waarmee je zo'n paarse goddess gibson kan winnen.
Guitarport/Toneport ertussen en je mobiele studio is compleetquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Met laptop en gitaartje op het balkon zitten is relax![]()
Ja als jij nog ff wat geld overmaaktquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Guitarport/Toneport ertussen en je mobiele studio is compleet.
Niet specifiek met de Multitone, ik heb zelf de Twintone II, en ik ben er zeer tevreden over... mits het geluid je aanstaat! Het is geen Marshall en zo klinkt ie ook niet! het is wat gruiziger, en veel midden... i like it! Indien nodig zal mijn volgende amp waarschijnlijk niet snel iets anders dan weer een Koch zijn, maar ik zou eigenlijk niet weten waarom ik een andere zou kopen, deze is goed, en pas dit jaar gekochtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:12 schreef Neidropje het volgende:
Een Staggquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja als jij nog ff wat geld overmaakt
Maar het is akkoetisch gitaartje dus dan heb je er neit zoveel aan
Hmmz, duur geintje, ik zou 2 weken wachten, dan wil je wel weer wat andersquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:13 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ben eruit, niks geen Jazzmaster, ik ga maar eens kijken of ik zoiets kan laten bouwen!
[afbeelding]
Nou, na objectief nadenken ben ik toch bij p90's gekomen en in combinatie met mijn voorliefde voor teles lijkt me dit een perfecte keus!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hmmz, duur geintje, ik zou 2 weken wachten, dan wil je wel weer wat anders
De meeste mensen die P90 willen kopen ook geen telecaster aangezien dat juist anders is of niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, na objectief nadenken ben ik toch bij p90's gekomen en in combinatie met mijn voorliefde voor teles lijkt me dit een perfecte keus!
Het is zo kut dat Fender geen p90 telecaster heeft...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |