Ach.. tell me about it.quote:
Nee, jij bent gewoon een onzettende zeikerd.quote:
Jij ook al ??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ach.. tell me about it.
ik hou er verder over op, word verweten dat ik het slachtoffer speel..
Mens, ga toch koken . . .quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:49 schreef Thisbe het volgende:
Nee, jij bent gewoon een onzettende zeikerd.
beter dan een ei bakkenquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon een onzettende zeikerd.
Naja, geloof dat ze het behoorlijk meentquote:
Onze eigen BttD kloonquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:53 schreef Q. het volgende:
[..].
Ach, hij is onverbetelijk. Het heeft wel wat. Onze huis-frusti..
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ik: Wil je mij dood hebben?
Vriendin: Ja.
Thisbe, ik wil je
dat valt me weer van je tegenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
Voor het dramatische effect ervan heb ik het wel geheel uit verband gerukt.
zat er verband om/in danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
Voor het dramatische effect ervan heb ik het wel geheel uit verband gerukt.
quote:
Jij bent echt te zielig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vrouwen zijn kut !! Maakt niet uit in welke toestand ze zijn (levend, dood of een combinatie daarvan) . . .
![]()
![]()
![]()
ondanks mijn niet altijd even prettige ervaringen met het vrouwelijk geslacht, moet ik het in deze toch met Q. eens zijn. Je generalisatie raakt kant nog wal TC.quote:
Jawel, jij heb alleen niks meegemaakt . . .quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:14 schreef nixxx het volgende:
ondanks mijn niet altijd even prettige ervaringen met het vrouwelijk geslacht, moet ik het in deze toch met Q. eens zijn. Je generalisatie raakt kant nog wal TC.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jawel, jij heb alleen niks meegemaakt . . .
Kap nou eens met dat eeuwige zielig doen, ik ben je goed zat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jawel, jij heb alleen niks meegemaakt . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |