Je bent t nu toch al?quote:
Joh...quote:
Dat heb ik ook wel eens gehad hoor, dat is serieus! Wel een bruine straal, maar echt een straal. Gewone diarree pulpt er wat uit, maar het kan harder, en dan pis je dus uit je kont.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad hoor, dat is serieus! Wel een bruine straal, maar echt een straal. Gewone diarree pulpt er wat uit, maar het kan harder, en dan pis je dus uit je kont.
Het kan zelfs zonder bruine straal, gewoon doorzichtig vocht met hier een daar een bruin puntje, geloof me...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad hoor, dat is serieus! Wel een bruine straal, maar echt een straal. Gewone diarree pulpt er wat uit, maar het kan harder, en dan pis je dus uit je kont.
verdammequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb je een beetje gevoelige billetjes?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef Homdeck het volgende:
Door de zweetvorming krijg je ook nog eens een pijnlijke aars bij het afvegen![]()
ik wel tenminste![]()
Dat heb ik nooit gehad. Die bruine puntjes herken ik, dat zijn zegmaar een soort klontjes in de pap. Althans, zo had ik het eerst.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het kan zelfs zonder bruine straal, gewoon doorzichtig vocht met hier een daar een bruin puntje, geloof me...
Sommige dingen mag je ook voor je houdenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef Homdeck het volgende:
Door de zweetvorming krijg je ook nog eens een pijnlijke aars bij het afvegen![]()
ik wel tenminste![]()
Dat is me dan tenminste nog bespaard gebleven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef Homdeck het volgende:
ik wel tenminste![]()
dat dus. immodium.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef VeerMans het volgende:
ik had t vanmorgen ook!
2 van die antispetterpillen en je bent er weer bovenop
ik deel mijn leed graag met anderenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Sommige dingen mag je ook voor je houden
Dan krijg je 3 keer per half jaar iets buikgriep-achtigs?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:10 schreef Gatalin het volgende:
Komt er van als je alleen maar bier drinkt en weinig vezels binnen krijgt
je zusje!quote:
Misschien voortaan je oude kranten gewoon weg gooien!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef Homdeck het volgende:
ik wel tenminste![]()
Denk niet dat die veel voor de misselijkheid, buikpijn en koorts doen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef VeerMans het volgende:
ik had t vanmorgen ook!
Daar heb jij zeker ook vaak last van met die salmonellakippenboutjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand pics?
Ik zou je graag van dienst zijn, ware het niet dat ik dan waarschijnlijk een ban aan m'n broek krijg...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand pics?
Ik heb het alleen als ik echt heel veel gedronken heb en nauwelijks gegeten. En imodium is dan idd de oplossing!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan krijg je 3 keer per half jaar iets buikgriep-achtigs?
Normaal was ik eigenlijk nooit echt ziek, maar nu al voor de 3e keer in een half jaar darmen die helemaal over de rooie zijn. Morgen toch maar eens een afspraak met de huisarts maken.
Bedankt voor de visualisatie mensenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad. Die bruine puntjes herken ik, dat zijn zegmaar een soort klontjes in de pap. Althans, zo had ik het eerst.
kurkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:16 schreef zoalshetis het volgende:
immodium vernietigd wel alle darmflora, dus niet te vaak nemen en een week yakult drinken. tenzij je weer allergisch bent voor lactose![]()
Moet ik erbij vertellen dat het vrij hard uit mn aars spoot, waardoor het over het randje spoot?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:14 schreef Metalex het volgende:
[..]
Bedankt voor de visualisatie mensen.
Ik krijg van te veel melk juist verstopping, zit ik een uur op de pot kiezelstenen uit te persen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:07 schreef iamredleader het volgende:
Rot voor je.
Beterschap.
Minder melk drinken, meer vaste voeding, veel water.
niet zo dat het weer hard tegen je billen kwam?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Moet ik erbij vertellen dat het vrij hard uit mn aars spoot, waardoor het over het randje spoot?.
Het leuke is dat je als je begint met schijten er eerst een harde straal naar beneden klettert, al dan niet bruin, en uiteindelijk eindigt in een luid geknetter waarmee je de hele pot onder spettert. Vraag me niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar gisteren lukte het me zelfs om nog boven de pot uit te spetteren zodat er achter me op de bril nog allerlei lieve bruine druppeltjes lagenquote:
vezels is de keyquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik krijg van te veel melk juist verstopping, zit ik een uur op de pot kiezelstenen uit te persen.![]()
Dat is dus precies mijn ervaring ook!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het leuke is dat je als je begint met schijten er eerst een harde straal naar beneden klettert, al dan niet bruin, en uiteindelijk eindigt in een luid geknetter waarmee je de hele pot onder spettert. Vraag me niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar gisteren lukte het me zelfs om nog boven de pot uit te spetteren zodat er achter me op de bril nog allerlei lieve bruine druppeltjes lagen.
Had ik dus ook!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Moet ik erbij vertellen dat het vrij hard uit mn aars spoot, waardoor het over het randje spoot?.
Ooit wel eens als een soort bruine urine gehad?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het leuke is dat je als je begint met schijten er eerst een harde straal naar beneden klettert, al dan niet bruin, en uiteindelijk eindigt in een luid geknetter waarmee je de hele pot onder spettert. Vraag me niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar gisteren lukte het me zelfs om nog boven de pot uit te spetteren zodat er achter me op de bril nog allerlei lieve bruine druppeltjes lagen.
Ook...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet zo dat het weer hard tegen je billen kwam?
als je dat lekker vindt zal ik je niet tegenhoudenquote:
Dat ken ik dan weer niet.quote:
In dat soort gevallen moet je niet vouwen maar proppen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:25 schreef Koepert het volgende:
Ooit gehad dan dat je zoo nat aan t schijten was dat je wcpapier 'oploste' door al het vocht aan je reet.![]()
ja maar toen kwam er ook aan 3 kanten vloeistof uit, met een emmer voor je smoel kotsend aan de racekak, heerlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:25 schreef Koepert het volgende:
Ooit gehad dan dat je zoo nat aan t schijten was dat je wcpapier 'oploste' door al het vocht aan je reet.![]()
En dat ken ik dan weer niet (gelukkig) .quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet.
Dat sap trouwens is echt ranzig, soms hangen er zegmaar dan nog draden aan je reet.
neen, muesli en banaan.quote:
Gewoon heel veel papier pakken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:25 schreef Koepert het volgende:
Idd wezen bbq-en, maar het vlees was allemaal zo gaar als iets. Sommige mensen weten namelijk wèl hoe ze moeten bbq-en.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
zeker weze BBQ-en de afgelopen dagen.
dat zijn nu de bijeffecten van halfgaar vlees
Mja heb ik nog nooit gehad maar ik denk miss jij nu welquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar toen kwam er ook aan 3 kanten vloeistof uit, met een emmer voor je smoel kotsend aan de racekak, heerlijk
vooral met 42 graden
Ik ook niet, maar het leek me toch leuk om het even te vertellen. 14.gif.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat ken ik dan weer niet (gelukkig) .
Niet als het al de 3e keer dit jaar is...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:33 schreef Ringo het volgende:
Heel herkenbaar.
Beterschap, na een tijdje wordt het gezellig.
ach man schijt aan.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet als het al de 3e keer dit jaar is...![]()
Tja, je moet niets gegeten of gedronken hebben om schijterij te krijgen, je darmen scheiden ook vocht af en als ze dat niet terug absorberen kan je zoiets hebben ...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het kan zelfs zonder bruine straal, gewoon doorzichtig vocht met hier een daar een bruin puntje, geloof me...
Niet tof, i know.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet als het al de 3e keer dit jaar is...![]()
Gewoon ff ophouden die diarree, dan wordt het hard!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:06 schreef Doderok het volgende:
[..]
Tja, je moet niets gegeten of gedronken hebben om schijterij te krijgen, je darmen scheiden ook vocht af en als ze dat niet terug absorberen kan je zoiets hebben ...
Da's ook de reden waarom je zo snel aan uitdroging door diarree kunt sterven bij sommige ziektes, er komt heel wat meer vanonder uit dan er vanboven ingaat.![]()
Fijn om te weten dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Niet tof, i know.
Ik heb best vaak last van mijn darmen, ongeveer op de manier zoals jij beschrijft. Gevoelige organen, in mijn geval, en het kan ook aan je eetpatroon liggen. De warmte wil ook nog wel eens meespelen..
Overigens zijn mijn darmen soms zo snel van begrip dat ik dan van misselijkheid niet eens last heb.
Oi, als dat mijn voorland is...quote:Heb wel eens uit bittere nood een wasbak moeten beklimmen, wilde ik de rest van de kamer niet onderschijten. Dat was weliswaar op vakantie in Marokko, toen ik gegrepen was door een hardnekkig virus, maar dat incident was er één in een rij die te vulgair is om hier in zijn geheel te memoreren.![]()
Uiteraard, ik ben wel ziek, maar niet stom (of iiig niet zó stom).quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:10 schreef TheShadow het volgende:
Drink wel genoeg als je met dit weer aan de schijt bent.
Ook al komt het er gelijk aan de onderkant weer uit. Je moet drinken anders heb je kans op uitdroging!
En bananen etenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef VeerMans het volgende:
ik had t vanmorgen ook!
Goed, vandaag dan eindelijk maar die pillen gehaald op advies van de dokter. 2 pillen later is het spetteren er nog niet minder op....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef VeerMans het volgende:
ik had t vanmorgen ook!
Wat er bij mij uitkomt ziet er nog wel wat smeriger uit als tubgirl...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:18 schreef Koewam het volgende:
Waarom is tubgirl niet meer te vinden op goodge?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |