Je bent t nu toch al?quote:
Joh...quote:
Dat heb ik ook wel eens gehad hoor, dat is serieus! Wel een bruine straal, maar echt een straal. Gewone diarree pulpt er wat uit, maar het kan harder, en dan pis je dus uit je kont.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad hoor, dat is serieus! Wel een bruine straal, maar echt een straal. Gewone diarree pulpt er wat uit, maar het kan harder, en dan pis je dus uit je kont.
Het kan zelfs zonder bruine straal, gewoon doorzichtig vocht met hier een daar een bruin puntje, geloof me...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad hoor, dat is serieus! Wel een bruine straal, maar echt een straal. Gewone diarree pulpt er wat uit, maar het kan harder, en dan pis je dus uit je kont.
verdammequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb je een beetje gevoelige billetjes?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef Homdeck het volgende:
Door de zweetvorming krijg je ook nog eens een pijnlijke aars bij het afvegen![]()
ik wel tenminste![]()
Dat heb ik nooit gehad. Die bruine puntjes herken ik, dat zijn zegmaar een soort klontjes in de pap. Althans, zo had ik het eerst.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het kan zelfs zonder bruine straal, gewoon doorzichtig vocht met hier een daar een bruin puntje, geloof me...
Sommige dingen mag je ook voor je houdenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef Homdeck het volgende:
Door de zweetvorming krijg je ook nog eens een pijnlijke aars bij het afvegen![]()
ik wel tenminste![]()
Dat is me dan tenminste nog bespaard gebleven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef Homdeck het volgende:
ik wel tenminste![]()
dat dus. immodium.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef VeerMans het volgende:
ik had t vanmorgen ook!
2 van die antispetterpillen en je bent er weer bovenop
ik deel mijn leed graag met anderenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Sommige dingen mag je ook voor je houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |