inderdaad. En Herbert lult al helemaal te veel en teveel onzin.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:57 schreef XL het volgende:
Feitelijk zouden die commentatoren hun mond moeten houden tijdens dit soort etappes. Ik zou het heerlijk vinden als ik het hier op kon zetten, met het geluid van het publiek, de helicopters, de motoren enzovoorts. Nu echter hoor je de hele tijd dezelfde saaie cliches en de nieuwsfeitjes die in alle tourjournaals 100x voorbij zijn gekomen. Iedereen weet dat ze die groep gaan bijhalen en dat het een massasprint gaat worden. Ik wil de beelden op de achtergrond en kunnen studeren. Dat gaat niet met de cliche-opsommingen.
Wel dus: http://www.eurosport.de/r(...)06/mc_vid27331.shtmlquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:38 schreef MrMoon het volgende:
is er ook ergens een live stream waar je via internet de tour kunt bekijken?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk een etappe waar een Nederlander serieus kans maakt?
Aangezien we geen uitsproken klimmers, sprinters of tijdrijders hebben is er geen etappe waar we echt de favoriet zijn. Over een paar dagen wanneer de sprinterploegen moe zijn en er een ontsnapping is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
Ik zou de etappes van 10 juli en 17 juli aanstippen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou de etappes van 10 juli en 17 juli aanstippen.
Ach, de Belgen hebben ook nog steeds niets gewonnenquote:
Axel Merckx. Teleurstellende carriere heeft die gehad, vind ik. En ik heb Gilbert ook opgeschreven voor vandaag. Leuke renner is dat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, de Belgen hebben ook nog steeds niets gewonnen. Ik hoop stiekem op een ritje voor Gilbert, die gaat er wel altijd voor. En misschien iets voor Axel Merckx om zijn carriere in schoonheid af te sluiten.
We hebben toch geel en groenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, de Belgen hebben ook nog steeds niets gewonnen.
Ik vind de carriere van Axel net niet teleurstellend. Die jongen is zeker geen supertalent en is vooral prof geworden op basis van zijn achternaam. Hij doet alles op karakter en heeft uiteindelijk zijn profbestaan gerechtvaardigd met een rit in de Giro, Belgisch kampioen, Olympische medaille, top 10 in de Tour en een 4de plaats op een WK. Volgens mij heeft hij net erg veel uit zijn cariiere gehaald.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Axel Merckx. Teleurstellende carriere heeft die gehad, vind ik. En ik heb Gilbert ook opgeschreven voor vandaag. Leuke renner is dat.
Nou ja, als je in 98 tiende wordt in de Tour. Verwacht je toch ietsjes meer van zo'n renner. Toen was ie nog vrij jong dacht ik, maar goed, ik ben dan ook een buitenstaander wat hem betreft.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind de carriere van Axel net niet teleurstellend. Die jongen is zeker geen supertalent en is vooral prof geworden op basis van zijn achternaam. Hij doet alles op karakter en heeft uiteindelijk zijn profbestaan gerechtvaardigd met een rit in de Giro, Belgisch kampioen, Olympische medaille, top 10 in de Tour en een 4de plaats op een WK. Volgens mij heeft hij net erg veel uit zijn cariiere gehaald.
Ach, de Tour van '98. Daar heeft hij handig gebruik gemaakt van de situatie om in de top 10 te raken, het leek me toen al sterk dat hij dat zou kunnen herhalen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou ja, als je in 98 tiende wordt in de Tour. Verwacht je toch ietsjes meer van zo'n renner. Toen was ie nog vrij jong dacht ik, maar goed, ik ben dan ook een buitenstaander wat hem betreft.
Ploegenklassement, heel de ploeg draagt dat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:38 schreef VoreG het volgende:
Waarvoor zijn trouwens die gekleurde rugnummers, ik heb al heel wat kleuren langs zien komen. Ik weet dat rood strijdlustigste renner was, maar de rest?
We hebben het over die gele plakkaten van discovery?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ploegenklassement, heel de ploeg draagt dat.
Die staan eerste, ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:51 schreef 456 het volgende:
[..]
We hebben het over die gele plakkaten van discovery?
17.15 denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:08 schreef XL het volgende:
hoe laat komen we aan vandaag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |