quote:Net begonnen.
Op dinsdag 1 april 2003 23:09 schreef -Mk- het volgende:
Nog 10 minuten.
quote:Precies 10 minuten dus
Op dinsdag 1 april 2003 23:19 schreef victorinox het volgende:[..]
Net begonnen.
quote:Verrek ik zie het nu ook.
Op dinsdag 1 april 2003 23:20 schreef -Mk- het volgende:[..]
Precies 10 minuten dus
.
quote:6x als je VT4 en PRO7 ook meetelt..
Op woensdag 2 april 2003 03:30 schreef DaMayan het volgende:
Zo hee 3x simpsons op 1 dag.
Verder was er weer geen ruk op TV dus dat was wel weer het enige wat leuk was.
quote:
Simpsons verschijnen mogelijk op witte doek
The Simpsons, de maffe familie uit het industriestadje Springfield, komen mogelijk op het witte doek. Volgens de producer van de succesvolle Amerikaanse tekenfilmserie zijn er vergevorderde plannen voor zeker drie films in de komende jaren. Dat meldde de Times vrijdag.Donderdag werd gevierd dat de driehonderdste aflevering van de serie is uitgekomen, die inmiddels al veertien jaar bestaat en daarmee de langstlopende tekenfilmserie is. In zeventig landen zijn The Simpsons inmiddels te zien.
De Simpson-familie bestaat uit vader Homer, moeder Marge, en de kinderen Bart, Lisa en Maggie. Kenmerkend voor de serie is dat het over dingen gaat die in het echte leven normaal zijn, maar tegelijkertijd een absurde wending krijgen.
De Simpsons waren al vanaf het begin een groot succes, het werd een grote hype over de hele wereld. Bepaalde zinnetjes uit The Simpsons zijn zelfs standaard geworden in het Engelse taalgebruik zoals Doh!, Ey Carumba! en Don't have a cow, man!. De serie is vrij grof en bestaat grotendeels uit satire.
quote:nogmaals: dat roepen ze al vanaf 1992 om de paar maanden....
Op dinsdag 15 april 2003 08:51 schreef SmashBro het volgende:[..]
'Hungry Hungry Homer'
Dinsdag 30 april
Wanneer Lisa tijdens een familieuitje word beroofd, gaat Homer acher de dader aan en pakt hem. Het blijkt een jongentje te zijn en Homer wil hem helpen. Ook helpt hij Bart aan een vriendinnetje en Lisa met haar haar. Daarnaast gaat Homer in hongerstaking als hij hoort dat het basketbalteam gaat verhuizen. Omdat Homer altijd honger heeft, en toch zijn actie wil voortzetten, zet hij zich zelf vast aan een stoel.
23:15 uur.
quote:Homer
Op maandag 28 april 2003 01:01 schreef Khalein het volgende:
En wie zit er rond dat tijdstip in de Sneak?
quote:Ik
Op maandag 28 april 2003 01:01 schreef Khalein het volgende:
En wie zit er rond dat tijdstip in de Sneak?
Eerst op Net 5 16:05 Daarna BBC2 19:00 en daarna V8 23:10
quote:Ik ook
Op maandag 28 april 2003 01:04 schreef Gorro het volgende:[..]
Ik
did you lock the front door
DOH
did you lock the backdoor
DOH
we forgot grandpa at the gasstation
..........
Die aflevering heerscht namelijk.
"Hello I'm looking for someone named Coholic"
"Al....coholic"
Net trouwens "Papa's got a brand new badge"gedownload (ja ja.. ze zijn gewoon niet te krijgen!), een heel stuk spoof op the Sopranos, erg cool!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |