Iedere werkdag op BBC2:
19:00 uur herhalingen oude afleveringen
Iedere woensdag op V8:
Rond 23:15 uur: nieuwe(re) afleveringen (voor NL dan...)
Iedere werkdag op NET5:
rond 16:30 uur: herhalingen oude afleveringen
quote:Dit is eigenlijk helemaal geen slecht idee, om Veronica eens met z'n allen te mailen om Futurama te kopen en uit te zenden
Op zaterdag 29 december 2001 02:12 schreef Bass het volgende:
simpsons, family guy, futurama, alles moet terug ! Misschien iets voor de nieuwe veronica die van plan is V8's kont te gaan schoppenen een paar afleveringen van Duckman zouden me ook wel weer goed doen...
publieksservice@veronica.nl
'The Great Money Caper'
Woensdag 26 februari
Bart krijgt een toverdoos. Hij en Homer gaan op straat een goochelact geven om geld te verdienen. Wanneer ze niks verdienen, laat Homer Bart alleen achter op straat. Als blijkt dat Bart wel verdient omdat mensen medelijden met hem hebben, gaan hij en Homer samen werken om zoveel mogelijk geld te krijgen. Natuurlijk worden ze gepakt door de politie.
Gastoptreden: Edward Norton als de stem van Devon Bradley
Maar die nieuwe afleveringen woensdag 's avonds laat op V8 vergeet ik meestal.
. Ik begrijp ook echt niet waarom ze zo'n topserie als deze op zo'n tijdstip wegstoppen.
quote:Dat doen ze om de eenvoudige reden dat de liefhebber toch wel naar zo'n serie kijkt. Dan trek je op dat tijdstip iig nog wat kijkcijfers. Naar mijn mening ook heel irritant, aangezien je het idd heel snel vergeet te kijken.
Op maandag 24 februari 2003 12:01 schreef SmashBro het volgende:
-knip-Ik begrijp ook echt niet waarom ze zo'n topserie als deze op zo'n tijdstip wegstoppen.
Vanaf volgende week maandag alleen op maandag (misschien daarna helemaal niet meer?) een simpsons aflevering, een oude welteverstaan. Dat allemaal ook nog eens op het fantastische tijdstip van 0:05
Sterf V8
quote:Vanavond dus
Op zondag 23 februari 2003 23:59 schreef -Mk- het volgende:
Woensdag 23:15:'The Great Money Caper'
Woensdag 26 februariBart krijgt een toverdoos. Hij en Homer gaan op straat een goochelact geven om geld te verdienen. Wanneer ze niks verdienen, laat Homer Bart alleen achter op straat. Als blijkt dat Bart wel verdient omdat mensen medelijden met hem hebben, gaan hij en Homer samen werken om zoveel mogelijk geld te krijgen. Natuurlijk worden ze gepakt door de politie.
Gastoptreden: Edward Norton als de stem van Devon Bradley
quote:Ik val altijd in slaap op de bank , dan word ik wakker en is het al afgelopen.
Op woensdag 26 februari 2003 20:18 schreef -Mk- het volgende:[..]
Vanavond dus
Dat is me nu al 3x gebeurd.
quote:Ja is klote
Op woensdag 26 februari 2003 20:21 schreef victorinox het volgende:[..]
Ik val altijd in slaap op de bank , dan word ik wakker en is het al afgelopen.
Dat is me nu al 3x gebeurd.
* The_Lizard_Queen heeft al iets van 240 afleveringen op d'r hd staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |