abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 december 2001 @ 02:12:28 #26
9296 Bass
Godsamme, relaxed !
pi_2637418
simpsons, family guy, futurama, alles moet terug ! Misschien iets voor de nieuwe veronica die van plan is V8's kont te gaan schoppen en een paar afleveringen van Duckman zouden me ook wel weer goed doen...
people are aware and shall not be bothered
pi_2640989
De Simpsons is na al die jaren nog steeds een van mijn favoriete series, alleen jammer dat alles tot in den treure wordt herhaald
  zaterdag 29 december 2001 @ 22:52:02 #28
12323 red-dragon
beware of the dragon
pi_2645365
Simpsons en South Park zijn de enige twee tekenfilms die mij kunnen boeie. Hopen dus dat de simpsons terug komen.
fair fight.... I'll take survival over chivalry any day !
pi_2646719
Hele maand januari dus elke dag om 18:00 uur op V8.

[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 30-12-2001 21:43]

pi_2677448
Op de site van Veronica staat een poll. In deze poll staan wekelijks 3 televisieprogramma's, en degene met de meeste stemmen zal bekeken en bekritiseerd worden in een column door de bij sommige van jullie bekende Nico Dijkshoorn.

Deze week staan The Simpsons ook in deze poll vermeld! Klik daarom hier op deze link om naar de site te gaan en stem voor The Simpsons. Weten we ook eens hoe Nico Dijkshoorn over The Simpsons denkt!

pi_2679244
Tussenstand:

The Simpsons 58.00%
Sex and the City 26.00%
Girls on Top 16.00%

woensdag 2 januari 2002 @ 14:56:24 #32
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_2679699
Gaat steeds beter
The Simpsons 62.50%
Sex and the City 23.21%
Girls on Top 14.29%
"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_2684274
The Simpsons 71.43%
Sex and the City 19.05%
Girls on Top 9.52%
  donderdag 3 januari 2002 @ 01:02:40 #34
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_2687220
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 22:52 schreef red-dragon het volgende:
Simpsons en South Park zijn de enige twee tekenfilms die mij kunnen boeie.
helemaal mee eens!
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_2772216
Zometeen weer een aflevering!

En morgen gaat Nico een stuk schrijven over The Simpsons.

pi_2784245

Nee lekker van Nico, hij zit The Simpsons helemaal de grond in te trappen:

---
The Simpsons. Tsja.... Animatie uit de tijd dat de wereld nog bang was voor plutonium, Southpark nog niet werd gemaakt en Beavis en ButtHead nog niet op hun bankje zaten te schreeuwen. Milde satire met als onderwerp de Amerikaanse Samenleving en, als je niet eens zo goed oplet, een in ironie verpakte boodschap over Goed en Kwaad.
Typisch een serietje voor V8, de zender waar je gegarandeerd 24 uur per dag gedateerde troep ziet. Sciencefictionseries om te huilen. Een opstijgend ruimteschip bij V8 is altijd een ijzeren tafelpoot met wat stoom er omheen die door de regisseur wat heen en weer wordt bewogen. Een treurigmakende serie over een supersonische gevechtshelikopter, ook bij V8. Fout. Sinds Rambo In Afghanistan en Adam Curry kan je echt niet meer aan komen kakken met helikopters. Helikopters zijn voor losers. Vervelende dingen ook. Het is een voertuig waarmee belangrijke imbecielen op daken landen.

V8 heeft dat nog niet in de gaten. Geen idee van Modern. Als heel Nederland zijn boodschappen al lang weer bij de Albert Heijn doet staan zij nog lachend dozen stuk te scheuren in de Aldi. Goedkoop idee van hip hebben ze daar. (Was twee weken geleden in een filiaal van de Aldi, ergens in Zeeland, waar de klant nu ook zelf de dozen uit de vrachtwagen moet halen. Hele zaak draait op één caissière. Klanten staan met stofjassen uren te wachten tot de wagen aan de Zeeuwse horizon verschijnt. Een plaat van Blöf maar dan in het echt. Terwijl het Zeeuwse land, dat natte land aan mijn hielen trekt, overdenk ik dicht als een mossel mijn zonden. Hebben we het nog wel eens over, Blöf. Van Dik Hout voor dertigers)

The Simpsons. Ik keek er gisteren naar. Aaaah gossie, wat een leuke serie. Je vraagt je nu af hoe Bart Simpson voor korte tijd de spreekbuis van een kwade generatie kon zijn. Totaal gevaarloos mannetje. Zijn rebellie tegen het ouderlijk gezag doet absurd aan. Kinderen van nu staan elkaar zo hard mogelijk op het scrotum te trappen omdat het bij Jackass was. Morgen brandend op een sleetje van een parkeergarage afglijden. Vergeleken bij wat Cartman uit Southpark zijn moeder toevoegt is Bart Simpson een jehovagetuige van Groen Links. Vooral die gedateerdheid maakt de Simpsons aardig om naar te kijken. Leuk zoals je naar Swiebertje kijkt.

Pappa werkt in een kerncentrale (wat is dat?), moeder rijdt overal mee naar toe met Homer Simpson, een nooit ouder wordende baby kruipt door het beeld om af en toe dingen om te gooien die moeten blijven staan en een slim zusje zorgt voor de rede, de verhaallijn. De aflevering van gisteren zat vol verborgen moralisme. The Simpsons op het platteland, waar zij niet kunnen aarden door hun grote stadsmentaliteit. Hoop gedoe, toch alles weer goed, snel naar huis en dan een grapje aan het eind. Klaar.

Samen met Alf, ook zon fossiele serie op V8, gaat The Simpsons uiteindelijk, met een klein beetje ironie om wat zand in de ogen te strooien, waar alle Amerikaanse series uiteindelijk over gaan. Het Gezin. Het Amerikaanse Gezin. Ruimtewezens, onbestaanbare harige mannetjes, tekenfilmfiguren etc, allemaal doen ze gewoon boodschappen en maken ze dezelfde dingen mee als in ons gezin. En dat is lachen man!!! The Cosby Show met gele mannetjes, iets anders zie ik er niet in. Vreselijk slechte en achterhaalde televisie dagelijks te zien bij V8!
---

Commentaar op Nico zijn stuk kan je hier geven: http://www.veronica.nl/forum/

pi_2784341
Wat een minkukel, waarschijnlijk heeft de Simpsons gewoon teveel lagen voor hem. Deze "column" (let op de aanhalingstekens) is het levende bewijs dat elke dag BB kijken permanente breinrot veroorzaakt.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_2784443
wat een achterlijke gladiool die nico...

Het ergste is nog dat zo'n figuur een eigen column heeft gekregen om z'n gal op te spuwen.

(wat meer columns gelezen van hem, maar hij zeikt op alles wat op t.v. komt geloof ik)

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_2784549
pi_2787135
Hij komt er in ieder geval niet zonder kleerscheuren vanaf, men kraakt hem lekker af daaro

http://forum.veronica.nl/Forum14/HTML/000272.html

vrijdag 11 januari 2002 @ 20:24:46 #41
11084 Daewon
Chomp On This! Bitch!
pi_2787358
Hierbij wil ik jullie allemaal een stille hint geven.

http://www.simpsons.nl en voor jullie forum freaks - http://www.thesimpsons.nl/cgi-bin/board/ikonboard.cgi

Simpsons is terug op de buis, elke werkdag. 18:00 inclusief op de zondag. (ik heb overigens wel eens gehad dat er plots The Pink Panther kwam )

"Als het goed is" dan verdwijnen de Simpsons na Januari weer van de buis, maar ja, informatie die je rechtstreeks van V8 krijgt heeft een erg slechte reputatie....

Transworld Skateboarding: Anathology: Tom Penny: chainsession. Butta Smooth!
pi_2787398
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 20:24 schreef Daewon het volgende:
Hierbij wil ik jullie allemaal een stille hint geven.

http://www.simpsons.nl en voor jullie forum freaks - http://www.thesimpsons.nl/cgi-bin/board/ikonboard.cgi

Simpsons is terug op de buis, elke werkdag. 18:00 inclusief op de zondag. (ik heb overigens wel eens gehad dat er plots The Pink Panther kwam )

"Als het goed is" dan verdwijnen de Simpsons na Januari weer van de buis, maar ja, informatie die je rechtstreeks van V8 krijgt heeft een erg slechte reputatie....

Goede site!

Maar goed, in mijn televisie gids staat niet meer op zondag om 18:00 uur: The Simpsons... Ik zie het wel ik snap ook niks meer van V8.

pi_2801154
Ik schop deze nog even omhoog want moet je die reply's een lezen van Nico op al het commentaar!

zondag 13 januari 2002 @ 14:17:19 #44
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_2801252
ik kijk gewoon om 1900 naar BBC 2
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 13 januari 2002 @ 17:12:32 #45
19681 Pleb
Je weet toch?
pi_2802488
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 20:01 schreef -Mk- het volgende:
Hij komt er in ieder geval niet zonder kleerscheuren vanaf, men kraakt hem lekker af daaro

Men kraakt hem lekker af daaro??? Zie je het nou echt niet? Dijkshoorn slacht jullie op dat veronica-forum met twee vingers in z'n neus. Vooral die Juice-nerd is lekker karaktermoord op zichzelf aan het plegen. Wat een dork.
[url=http://www.scenez.nl/recensies/buisjunk.htm][b]"...Zelfs Billy Bob Thornton kan z'n cock niet in alle plotholes steken..."[/b][/url]
  zondag 13 januari 2002 @ 17:24:56 #46
11084 Daewon
Chomp On This! Bitch!
pi_2802565
^^^^

Gelukkig weet jij tenminste waar je het over hebt .......

Transworld Skateboarding: Anathology: Tom Penny: chainsession. Butta Smooth!
  zondag 13 januari 2002 @ 17:30:31 #47
19681 Pleb
Je weet toch?
pi_2802598
quote:
Op zondag 13 januari 2002 17:24 schreef Daewon het volgende:
Gelukkig weet jij tenminste waar je het over hebt .......
Begrijp me niet verkeerd, ik hou ook van de Simpsons, maar die gasten die proberen Dijkshoorn "af te kraken" op dat veronica-forum slaan nogal een lomp figuur. Lees 't maar eens.
[url=http://www.scenez.nl/recensies/buisjunk.htm][b]"...Zelfs Billy Bob Thornton kan z'n cock niet in alle plotholes steken..."[/b][/url]
pi_2805361
Yep ik merk het ook, eerst dacht ik van niet maar jullie hebben nu wel gelijk ja.
pi_3081329
Oke het is nu duidelijk, V8 kapt 21 februari met de uitzendingen van de simpsons.

Zie ook: E-mail actie Simpsons op V8
Daar kan je standaard mailtje naar v8 sturen en een banner vinden die je op je website kan zetten om ervoor te zorgen dat de Simpsons op de Nederlandse televisie blijven.

donderdag 7 februari 2002 @ 15:34:11 #50
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_3081377
Mijn e-mailtje is gestuurd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')