abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:34:45 #1
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39512266
Wat een 2 ontzettende kwallen zijn dat toch zeg.

Altijd, maar dan ook altijd zitten die twee elkaar in de weg en zoeken ze op de een of andere manier ruzie met elkaar.
En terecht in mijn ogen ! 9 van de 10x zegt de een iets wat of helemaal nergens op slaat of totaal gelogen is.

En wat me vooral irriteert. Dan is er een wielrenner betrokken bij een valpartij, noemen ze een naam, en 15 seconden later nadat ze het rugnummer gezien hebben corrigeren ze zich pas.
Die twee eikels hebben er volgens mij helemaal geen verstand van.

Nee dan Mart Smeets. Die heeft tenminste Sjoukje Dijkstra geneukt
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_39512287
Wie allemaal?
pi_39512770
Het was Ria Visser die hij gewipt had
pi_39513003
hehe

mart smeets ftw
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_39513107
Tour de France
pi_39513719
Daarom kijk ik ook naar de tour op de Belg.

Die weten tenminste waar ze over praten.
pi_39513757
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 18:29 schreef FloggingMolly het volgende:
Daarom kijk ik ook naar de tour op de Belg.

Die weten tenminste waar ze over praten.
Yep, ik ook.

Vooral Ducrot is erg . Dijkstra heeft nog een beetje een prettige stem.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_39513798
Ik vind ducrot nog wel meevallen. Dijkstra vind ik een verschrikking.
Het was erg slecht dat ze pas na 10 seconden doorhadden dat Jimmy Casper gewonnen had zondag.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:32:21 #9
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39513809
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Het was Ria Visser die hij gewipt had
En nog een paar..... maar dat is niet op tv geweest.
Toevallig kent mijn vader een vriend van Mart Smeets goed, en die heeft ooit gezegd dat die Mart in de jaren 80 en 90 goed gesnoept heeft in het schaatspeleton.

Ook Yvonne van Gennip zou op het -to do-Done lijstje gestaan hebben.....
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:34:12 #10
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39513851
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 18:32 schreef Homdeck het volgende:
Ik vind ducrot nog wel meevallen. Dijkstra vind ik een verschrikking.
Het was erg slecht dat ze pas na 10 seconden doorhadden dat Jimmy Casper gewonnen had zondag.
Maar als Smeets daar zit, die herkent renners zelfs aan hun neus, kapsel wat onder de helm uitkomt of aan de manier waarop ze fietsen. Ik heb het idee dat die 2 maar wat gissen.

Ook straks bij Mayo. Duurt echt een eeuwigheid voordat ze dat in de gaten hebben he. Echt irritant.

En bij de Belg vind ik het erg dat die gast alleen maar Boonen volgt
pi_39517857
Mart Smeets is een nare man. En dat hij veel van wielrennen weet heeft hij maar aan 1 man te danken: Jean Nelissen. En Jean is een held
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:39:41 #12
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39517913
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:38 schreef wunderbaum het volgende:
Mart Smeets is een nare man. En dat hij veel van wielrennen weet heeft hij maar aan 1 man te danken: Jean Nelissen. En Jean is een held
En Jean drinkt smorgens een halve liter jenever als hij opstaat. --> Zie AD vandaag
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:40:03 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_39517926
Maarten is wel grappig, Herbert is een eikel
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:40:15 #14
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_39517937
Marts Smeets wou mij ook neuken, dus dat zegt niks
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_39517945
Jean, verstand van wielrennen en een drankorgel
pi_39518007
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 20:39 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

En Jean drinkt smorgens een halve liter jenever als hij opstaat. --> Zie AD vandaag
Dat maakt hem een echte ster. Net als Herman Brood, Kurt Cobain en Jimmi Hendrix
pi_39526513
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 18:34 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Maar als Smeets daar zit, die herkent renners zelfs aan hun neus, kapsel wat onder de helm uitkomt of aan de manier waarop ze fietsen. Ik heb het idee dat die 2 maar wat gissen.

Ook straks bij Mayo. Duurt echt een eeuwigheid voordat ze dat in de gaten hebben he. Echt irritant.

En bij de Belg vind ik het erg dat die gast alleen maar Boonen volgt
Mwhaha, Smeets die renners goed herkent. Die vent zat vroeger ook 90% van de tijd fout. Dat programma bij de Tour van vorig jaar, de avondetappe, deed hij leuk. Dat is iets waar hij goed in is, maar die vent heeft ook echt 0,0 van de wielerkennis hoor. Ducrot weet er dan nog meer van...

Maar de Belgen zijn ondanks hun Boonen-obsessie wel het best. Zeker zolang Boonen niet in beeld is doen ze het perfect
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:11:29 #18
149901 Gallacher
Wielerfreak
pi_39526715
Maarten is nogwel oke. Maar Herbert moet opbokken idd.
pi_39528036
Ah het ergeren aan Herbert Zijkstra is weer begonnen
pi_39529551
Ik vind Herbert Zeikstra een mongool, met abosluut Mart en het drankje is mierezoet en vooral, met de laaste elfstedentocht, 60 keer roepen dat Henk Angenent een spruitjes kweker is.

Herbert flikker op.
pi_39530606
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:06 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Mwhaha, Smeets die renners goed herkent. Die vent zat vroeger ook 90% van de tijd fout. Dat programma bij de Tour van vorig jaar, de avondetappe, deed hij leuk. Dat is iets waar hij goed in is, maar die vent heeft ook echt 0,0 van de wielerkennis hoor. Ducrot weet er dan nog meer van...

Maar de Belgen zijn ondanks hun Boonen-obsessie wel het best. Zeker zolang Boonen niet in beeld is doen ze het perfect
nou nou dat lijkt me niet echt juist. Hij heeft tig boeken over wielrennen geschreven en loopt al ik weet niet hoeveel jaren mee in de tour.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:12:10 #22
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_39530631
Gewoon TV aanzetten zonder geluid en geluid van Radio 1 erbij. Klaar.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_39530635
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 08:08 schreef Homdeck het volgende:

[..]

nou nou dat lijkt me niet echt juist. Hij heeft tig boeken over wielrennen geschreven en loopt al ik weet niet hoeveel jaren mee in de tour.
Dat haalt hij gewoon van internet/wikipedia
pi_39532424
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 08:08 schreef Homdeck het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik drukte me niet helemaal goed uit
Hij weet wel wat van hetwielrennen, en kan leuk presenteren, maar boeken schrijven is wat anders dan parate feitenkennis. Omdat hij zelf nooit wedstrijden heeft gefietst weet hij gewoon een hele hoop niet en daarom zwamt hij vaak maar wat in de ruimte. Zoals ook bijv. het voorbeeld van de rennersnamen dat de TS in zijn eerste post geeft, die Smeets had zodra het geen Ullrich, Armstrong of McEwen was zoveel moeite om hem te herkennen. Vaak noemde hij dan gewoon een verkeerde naam, totdat de echte naam van de renner in beeld kwam te staan. En dan was het opeens van "Ow nee, het is toch...."

En wat wunderbaum zegt indd, een hele hoop mensen kunnen mbv internet een boek schrijven over het wielrennen Nee, presenteren kan ie goed, maar als commentator is het niet veel.
pi_39533676
De belg geeft tenminste mooi commentaar,
alleen dan moet Boonen inderdaad niet meedoen, want dan is het net zoals bij de smurfen het woordje "smurfen", maar dan is alles Boonen.

lijkt me raar om dan als engelse dat commentaar te horen
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')