Yep, ik ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:29 schreef FloggingMolly het volgende:
Daarom kijk ik ook naar de tour op de Belg.
Die weten tenminste waar ze over praten.
En nog een paar..... maar dat is niet op tv geweest.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Het was Ria Visser die hij gewipt had
Maar als Smeets daar zit, die herkent renners zelfs aan hun neus, kapsel wat onder de helm uitkomt of aan de manier waarop ze fietsen. Ik heb het idee dat die 2 maar wat gissen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:32 schreef Homdeck het volgende:
Ik vind ducrot nog wel meevallen. Dijkstra vind ik een verschrikking.
Het was erg slecht dat ze pas na 10 seconden doorhadden dat Jimmy Casper gewonnen had zondag.
En Jean drinkt smorgens een halve liter jenever als hij opstaat. --> Zie AD vandaagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:38 schreef wunderbaum het volgende:
Mart Smeets is een nare man. En dat hij veel van wielrennen weet heeft hij maar aan 1 man te danken: Jean Nelissen. En Jean is een held![]()
![]()
![]()
Dat maakt hem een echte ster. Net als Herman Brood, Kurt Cobain en Jimmi Hendrixquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En Jean drinkt smorgens een halve liter jenever als hij opstaat. --> Zie AD vandaag
Mwhaha, Smeets die renners goed herkent.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Maar als Smeets daar zit, die herkent renners zelfs aan hun neus, kapsel wat onder de helm uitkomt of aan de manier waarop ze fietsen. Ik heb het idee dat die 2 maar wat gissen.
Ook straks bij Mayo. Duurt echt een eeuwigheid voordat ze dat in de gaten hebben he. Echt irritant.
En bij de Belg vind ik het erg dat die gast alleen maar Boonen volgt![]()
nou nou dat lijkt me niet echt juist. Hij heeft tig boeken over wielrennen geschreven en loopt al ik weet niet hoeveel jaren mee in de tour.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:06 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Mwhaha, Smeets die renners goed herkent.Die vent zat vroeger ook 90% van de tijd fout. Dat programma bij de Tour van vorig jaar, de avondetappe, deed hij leuk. Dat is iets waar hij goed in is, maar die vent heeft ook echt 0,0 van de wielerkennis hoor. Ducrot weet er dan nog meer van...
Maar de Belgen zijn ondanks hun Boonen-obsessie wel het best. Zeker zolang Boonen niet in beeld is doen ze het perfect![]()
Dat haalt hij gewoon van internet/wikipediaquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nou nou dat lijkt me niet echt juist. Hij heeft tig boeken over wielrennen geschreven en loopt al ik weet niet hoeveel jaren mee in de tour.
Je hebt gelijk, ik drukte me niet helemaal goed uitquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nou nou dat lijkt me niet echt juist. Hij heeft tig boeken over wielrennen geschreven en loopt al ik weet niet hoeveel jaren mee in de tour.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |