abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 10 juli 2006 @ 19:18:15 #41
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_39698515
quote:
Op maandag 10 juli 2006 19:15 schreef Bosbeetle het volgende:
ben benieuwd na de twee gelekte tracks geluisterd te hebben was ik niet echt onder de indruk. Maar ik wacht wel tot het album uit is .. en dan koop ik de vinyl wel
hele album is al gelekt
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 19:56:16 #42
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_39699855
quote:
Op maandag 10 juli 2006 19:18 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:

[..]

hele album is al gelekt
Weet ik ik wacht wel ...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_39700500
Heb het nieuwe album nog niet gehoord, ben benieuwd. De eerste plaat was goed maar kon naar mijn bescheiden mening niet tippen aan At te Drive in met het meesterwerk: Deloused in the Comatorium. Sparta heb ik nooit wat gevonden.
  Moderator maandag 10 juli 2006 @ 20:15:48 #44
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_39700533
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:14 schreef GeorgKacher het volgende:
Heb het nieuwe album nog niet gehoord, ben benieuwd. De eerste plaat was goed maar kon naar mijn bescheiden mening niet tippen aan At te Drive in met het meesterwerk: Deloused in the Comatorium. Sparta heb ik nooit wat gevonden.
Deloused is van TMV
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_39700791
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:15 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Deloused is van TMV
Klopt had even de zomer in de bol. Bedoel natuurlijk Relationship of command. (deloused is ook goed maar minder)
  maandag 10 juli 2006 @ 20:26:35 #46
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_39700918
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:23 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Klopt had even de zomer in de bol. Bedoel natuurlijk Relationship of command. (deloused is ook goed maar minder)
The Mars Volta en ATDI vind ik gewoonweg niet te vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende bands!
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  Licht Ontvlambaar maandag 10 juli 2006 @ 20:37:58 #47
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_39701286
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:26 schreef Boeman het volgende:

[..]

The Mars Volta en ATDI vind ik gewoonweg niet te vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende bands!
ATDI doet mij niks
pi_39701361
la maar
pi_39712064
De-loused vind ik wel een erg puike plaat. Heb de nieuwe net binnen en ben het aan het luisteren.
Eerste indruk is dat het inderdaad iets wat meer samenhang heeft dan Frances, wat in mijn optiek goed is
Doet Tetragrammaton jullie trouwens ook erg sterk aan King Crimson denken?
pi_39716730
de muziek zit erg goed in elkaar. het zou wel beter zijn als er meer nrs op the widdow leken. andere nrs zijn niet echt toegankelijk namelijk. wat ik wel heb, is dat een album als frances me somber achterlaat na het luisteren.. hebben jullie dat ook? dat is jammer
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:31:39 #51
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_39723031
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:03 schreef theme_human het volgende:
de muziek zit erg goed in elkaar. het zou wel beter zijn als er meer nrs op the widdow leken. andere nrs zijn niet echt toegankelijk namelijk. wat ik wel heb, is dat een album als frances me somber achterlaat na het luisteren.. hebben jullie dat ook? dat is jammer
Niet somber, maar iets in de zin van bedachtzaam bij mij. Maar dat is juist de kracht van muziek!!
[i]deze ruimte is te huur[/i]
  dinsdag 11 juli 2006 @ 18:46:08 #52
119963 Paradigm_shift
Knight of Damcar
pi_39729061
quote:
De-loused en Frances zijn inderdaad niet echt vrolijk, maar daardoor juist erg indrukwekkend. Deze plaat vind ik in het algeheel een wat lichtere toon hebben (althans qua muziek), mede doordat ze voor het eerst in majeur spelen in sommige stukken. Wel mis ik de geweldige climaxen die FTM bevatte een beetje, maar al met al ben ik per luisterbeurt positiever over Amputechture.
A pseudo-individual is a resource to be mined
like any other product only, this one sells itself
http://www.last.fm/user/paradigm__shift/
pi_39749725
quote:
Widow klinkt nog het meest naar een "echte" single... daar mag er 1 van zijn, maar niet teveel
Zo hee
pi_39751322
Ik ben hem aan het downloaden, maar zal hem toch wel kopen. Vind het een goede band die live erg vooruit is gegaan.
Tijdens het voorprogramma van de RHCP in 2003 waren ze beroerd, maar nu zijn ze echt goed. Ik verwacht veel van dit album. Benieuwd of het De-loused kan overtreffen.
pi_39751436
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:02 schreef Zanderrr het volgende:
Ik word die zang van Cedric altijd erg snel zat, en een hele cd afluisteren is dan ook een behoorlijke opgave. Vind het wel jammer, want muzikaal zit het altijd wel degelijk in elkaar.
pi_39752266
D'r zitten toch wel weer heerlijke stukjes tussen zeg. Tot nu toe lekker album.
pi_39765993
ik wacht toch maar tot hij echt op cd uitkomt..
Dit soort muziek wil ik alleen in optimale geluidskwaliteit met koptelefoon luisteren. En helemaal van begin tot het eind het je laten overkomen. Toch is de verleiding natuurlijk heel groot om ff snel wat te gaan downloaden.
Ik volg de band nou al zo'n 3 jaar en heb ze meerdere keren live gezie. Ik leerde ze kennen toen ze alleen nog Tremulant uitgebracht hadden. Ik vond deloused stukken beter de zijn voorganger, dat gold ook voor Frances the mute. Elk album deden ze naar mijn mening een stap voorwaards. Alleen Scabdates vond ik niet zo indrukwekkend, maar ik ben ook geen liefhebber van live albums over het algemeen
Ik ben benieuwd of het nieuwe album FTM zal overtreffen.
pi_39792857
Vind hem erg tegenvallen, hou best wel van experimentele muziek maar ze lopen echt teveel te pielen om het pielen waardoor er heel weinig 'nummers' overblijven. Live vind ik dat prima maar op plaat is dat nogal saai om te luisteren.
pi_39802809
Vind het experimentele juist minder voorkomen dan op de vorige albums.
  Licht Ontvlambaar donderdag 13 juli 2006 @ 22:37:55 #60
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_39803276
^dat vond ik juist dus ook

de ambient stukken zijn weg
dus er zijn meer echte nummers vind ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')