Apart, ik vond het optreden erg tof in de Melkweg toen, maar Frances the Mute vond (en vind) ik werkelijk waar geen fuck aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:28 schreef OMG het volgende:
Na Deloused eigenlijk de interesse in deze band verloren. Eén keer in het voorprogramma van Les Savy Fav gezien ten tijde van de Tremulant EP, maar het optreden in de Melkweg toen Deloused uit was, was echt verschrikkelijk. Nou ja, als je Frances the Mute tof vind had je dat optreden ook leuk gevonden.
zeer goede plaatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:48 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Apart, ik vond het optreden erg tof in de Melkweg toen, maar Frances the Mute vond (en vind) ik werkelijk waar geen fuck aan.
Maar aan de omschrijving van de nieuwe plaat te zien moet dit wel weer een beetje meer richting mijn voorkeur gaan. Ben benieuwd.
Dat klinkt veelbelovendquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:26 schreef Rasing het volgende:
Mwoa, mwoa, het is nu wel heel erg kop- en staartloos. Frances the Mute kwam er al akelig dichtbij, nu zijn ze er toch flink overheen gegaan.
Vind je? Ik vind FTM toch een stuk meer stream of conciousness eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:26 schreef Rasing het volgende:
Mwoa, mwoa, het is nu wel heel erg kop- en staartloos. Frances the Mute kwam er al akelig dichtbij, nu zijn ze er toch flink overheen gegaan.
Nog maar een paar keer luustere.
ik vind zelf de sound effects wel tofquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:13 schreef Paradigm_shift het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind FTM toch een stuk meer stream of conciousness eigenlijk.
De bee-gee vocals op deze plaat zijn trouwens ook geweldig![]()
klinkt wel goed eik. Ik zal eens een stukje luisteren ergensquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:09 schreef Paradigm_shift het volgende:
Dan kun je deze wel een kans geven. Alle ambience invloeden zijn zo goed als verdwenen, geen minutenlange kikkers, windgeluiden of bellen meer. Ik heb nu het hele album geluisterd, en het is allemaal een stukje compacter en songgerichter (al is dat bij TMV natuurlijk realtief) geworden. Over het algemeen klinkt het allemaal wat funkier en jazzier, de saxofoon en klarinet hebben ook weer een prominente rol. Verder hoor ik ook wat dreamtheater achtige passages en Zappa invloeden. En ja, volgens mij is het inderdaad weer een concept album, al heb ik me niet echt op de teksten geconcentreerd, maar ik heb het idee dat het over religie/religieuze huichelarij gaat. Deze gaan we kopen!
hele album is al gelektquote:Op maandag 10 juli 2006 19:15 schreef Bosbeetle het volgende:
ben benieuwd na de twee gelekte tracks geluisterd te hebben was ik niet echt onder de indruk. Maar ik wacht wel tot het album uit is .. en dan koop ik de vinyl wel
Weet ik ik wacht wel ...quote:
Deloused is van TMVquote:Op maandag 10 juli 2006 20:14 schreef GeorgKacher het volgende:
Heb het nieuwe album nog niet gehoord, ben benieuwd. De eerste plaat was goed maar kon naar mijn bescheiden mening niet tippen aan At te Drive in met het meesterwerk: Deloused in the Comatorium. Sparta heb ik nooit wat gevonden.
Klopt had even de zomer in de bol. Bedoel natuurlijk Relationship of command. (deloused is ook goed maar minder)quote:
The Mars Volta en ATDI vind ik gewoonweg niet te vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende bands!quote:Op maandag 10 juli 2006 20:23 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Klopt had even de zomer in de bol. Bedoel natuurlijk Relationship of command. (deloused is ook goed maar minder)
ATDI doet mij niksquote:Op maandag 10 juli 2006 20:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
The Mars Volta en ATDI vind ik gewoonweg niet te vergelijken. Het zijn twee totaal verschillende bands!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |