Omdat je niet elke dag naar een uitreiking gaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:12 schreef broodmonkeh het volgende:
gewoon wat je altijd aan doet, waarom netjes?
Naar school ga je ook niet elke dag, maar dan ga ik geen pak aan doenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat je niet elke dag naar een uitreiking gaat.
Middelbare school-uitreiking gewoon wat je lekker vindt zitten. Ik zou niets speciaals aantrekken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:10 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik moet morgen helpen (met de drank enzo) op de diploma uitreiking op een middelbare school en ik weet ook niet wat ik moet aan doen. Ik denk dat ik gewoon een spijkerbroek met een redelijk net overhemd aan doe, maar tips zijn welkom.
Trek je zwembroek aan!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:14 schreef miss_schaapje het volgende:
gewoon wat lekker zit en wat netjes is
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:30 schreef Lisanne__tje het volgende:
in pak...
Moet je niet tegen de HBO'ers zeggen, maar tegen de HBO-scholen. .Want die noemen het allemaal afstuderen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:55 schreef Thisbe het volgende:
Afstuderen op een HBO is onmogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |