Ja dank jequote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:04 schreef Conflict het volgende:
Hebben jullie ook dezelfde voornaam dan?![]()
Wel kut zeg! Net die eerste dag is het leukste om te gaan cruisen. Gefeliciteerd trouwens!
Hehe, dat was om even het probleem duidelijk te makenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:07 schreef TheShadow het volgende:
"geboortedatums gewoon hetzelfde zijn"
no shit!
Toen mijn schoonzus naar een andere huisarts ging bleek dat ze jarenlang de dossiers van haar en haar tweelingzus door elkaar hebben gegooid.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:05 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Ja dank je
We hebben dezelfde letters (doopnamen) alleen in een andere volgorde, het probleem is dat het alle twee met een D begint en dat de geboortedatums gewoon hetzelfde zijn. De fout hebben ze bij de bank en het ziekenhuis ook al gemaakt![]()
Ah, dat kan bij hypotheekverstrekkingen soms ook 'problemen' opleveren ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:05 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Ja dank je
We hebben dezelfde letters (doopnamen) alleen in een andere volgorde, het probleem is dat het alle twee met een D begint en dat de geboortedatums gewoon hetzelfde zijn. De fout hebben ze bij de bank en het ziekenhuis ook al gemaakt![]()
Het hoeft natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:07 schreef TheShadow het volgende:
"geboortedatums gewoon hetzelfde zijn"
no shit!
In de rookworstenstad zoals het hier op fok wel eens genoemd wordt. Oss dus, maar goed dat zal morgen wordenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:10 schreef bluebit het volgende:
belangrijker is wat welkominspace al vroeg : welke plaats?
'ficiat trouwens
Zoiets zou met een beetje pech behoorlijk grote problemen kunnen hebben opgeleverd. Maar goed, wellicht hebben de zussen daar waar er complicaties zijn medisch gezien precies dezelfde gebrekenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Toen mijn schoonzus naar een andere huisarts ging bleek dat ze jarenlang de dossiers van haar en haar tweelingzus door elkaar hebben gegooid.
Ik lijk niet zo gek veel op hem, je kunt zien dat wij broers zijn meer niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:11 schreef rihago het volgende:
als jullie op mekaar lijken is er toch geen probleem..
geven ze jou gewoon het rijbewijs van je broer en wisselen jullie deze onderling weer om
Ik gok zo dat die broer nog geen rijbewijs heeft. Anders heeft die knakker er TWEE in het systeem staan. En dan moet je wel een stekeblinde mongool zijn om DAT voor elkaar te krijgen (de ambtenaar)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:11 schreef rihago het volgende:
als jullie op mekaar lijken is er toch geen probleem..
geven ze jou gewoon het rijbewijs van je broer en wisselen jullie deze onderling weer om
Hij heeft er wel een. Alleen staat dat ding in het systeem op mijn naam, maar zijn naam staat in het rijbewijs. (ja ik weet dat het niet geloofwaardig klinkt, maar ik stond ook verbaasd te kijken vanmiddagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik gok zo dat die broer nog geen rijbewijs heeft. Anders heeft die knakker er TWEE in het systeem staan. En dan moet je wel een stekeblinde mongool zijn om DAT voor elkaar te krijgen (de ambtenaar)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |