Vergeet de katten niet. Ook die lopen buiten en schijten en pissen de boel onder. Helaas bestaat er nog geen kattenbelasting...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:14 schreef asdqert het volgende:
reden des temeer om a) het verplicht opruimen in te voeren en b) de hondenbelasting te vervierdubbelen. en ohja, accijns op hondevoer.
kutbeesten.
Nee die hoeren honden moeten ze verbieden te schijten op elk stukje groen dat ze tegenkomen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Forcefuzz het volgende:
Dan jog je ergens anders
-edit: niet doen!-quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:16 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Vergeet de katten niet. Ook die lopen buiten en schijten en pissen de boel onder. Helaas bestaat er nog geen kattenbelasting...
Ja man, echt triest die honden die niet op de wc kunnen gaat zitten en daar gaan schijten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:17 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Nee die hoeren honden moeten ze verbieden te schijten op elk stukje groen dat ze tegenkomen!
Het is echt te triest voor woorden......en goor
Nee het is triest dat we honden overal LATEN schijten. Jij schijt toch ook niet op straat?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:19 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja man, echt triest die honden die niet op de wc kunnen gaat zitten en daar gaan schijten.![]()
Ik ben dan ook geen hondquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Nee het is triest dat we honden overal LATEN schijten. Jij schijt toch ook niet op straat?
Ts heeft in het kader van hergebruik geprobeerd van die stront toch nog wat lekkers te maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maaruhm: Wat heeft de hondenstront dan met magnetron te maken ?
Ikke ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:20 schreef IHVK het volgende:
Ik mis de magnetron in het verhaal.
Dat is bij ons ook verplicht, maar toen ik mn hond daarnet uitliet kwam ik toch weer een paar vette hondendrollen tegen. Asociaal gewoon, ik vind dat je het altijd hoort op te ruimen, of het nou verplicht is door de gemeente of niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:14 schreef asdqert het volgende:
reden des temeer om a) het verplicht opruimen in te voeren
In het andere park zal vast en zeker geen drolletje te bekennen zijn. Rennen in een sportschool is daarnaast uiteraard ook geheel te vergelijkbaar met rennen in de buitenlucht.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:38 schreef terme het volgende:
dan ga je lekker joggen in een ander park of sportschool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |