abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39505779
Vorige maand had ik eindelijk weer internet. KPN had 3 weken nodig, om het hele installatiepakket en dergelijke op te sturen, maar goed, het was binnen, de handleiding was duidelijk en ik was blij dat ik eindelijk weer gewoon internet had op mijn kamer.

Al snel bleek het draadloze modem matig te werken en belde ik KPN op om te vragen hoe ik dit op kon lossen. De vriendelijke mevrouw raadde mij aan om met een kabel door te gaan, welke ik toevallig nog had liggen. Jeuj, hij deed het weer.

Enkele dagen later deed de verbinding het niet meer. Ik belde KPN op om te vragen hoe ik dit op kon lossen. Een vriendelijke meneer wist mij met hangen en wurgen naar de diepste gangen van mijn computer te leiden en wist het probleem op te lossen. Jeuj, hij deed het weer.

Weer enkele dagen later, deed de verbinding het niet meer. Outlook deed het wel, MSN deed het wel, maar zowel IE als Firefox konden geen pagina vinden. Ik F5de en na 5 keer F5-en deed de explorer het weer. Totdat ik op een link drukte en hetzelfde verhaal begon. Het zal aan de warme liggen, ik deed mijn computer uit. Na enkele uren deed hij weer weer goed.

Gisterenavond gebeurde echter hetzelfde. Hmm, dat is vervelend, het gebeurt dus vaker. Ik betaal 35 euro per maand en hij doet het voor de 4e keer niet in één maand. Ik belde KPN op om te vragen hoe ik dit op kon lossen. Een vriendeiljke mevrouw luisterde mijn verhaal aan en snapte het niet en verbond mij door. Een vriendeiljke mevrouw vertelde vervoglens dat ik in een "geel gebied" zat, een gebied waar KPN mij geen goede verbinding kon garanderen. Ik vond dit een vreemde zaak, omdat KPN me juist 'lekker had gemaakt met deze snelle verbinding' en hier niets over gezegd had. Ik wilde dan maar graag mijn abonnement opzeggen. De vriendelijke mevrouw verbond mij door met een onvriendelijke meneer, die mij uitlegde hoe ik dit op kon zeggen.
Schriftelijk, via de telefoon is dit onmogelijk.

En dus heb ik de afgelopen maand méér dan een uur met die virendelijke mevrouwen en vriendeiljke meneren aan de telefoon gehangen en dat voor 10 cent per minuut. 20 minuten daarvan waren wachttijden, omdat er weer eens doorverbonden moest worden.

En nu? "Ja, meneer, KPN kan dus geen kwaliteit garanderen in uw gebied (we hebben het over Utrecht centrum, trouwens...), maar als u opzegt, moet u er wel rekening mee houden dat u zeker een maand zonder internet zit, omdat u dan naar een andere provider stapt..

Klootzakken, dat zijn het . Zit ik wéér ruim een maand zonder fatsoenlijk internet, lekker klantvriendelijk.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:07:34 #2
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_39505846
tsja.... kpn he
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_39505964
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:07 schreef rudedeltadude het volgende:
tsja.... kpn he
Ervaring?
Uit een goede worst hoort sap te komen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:15:49 #4
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39506104
Dat je een maand zonder internet zit, is een beetje onzin. Als je besluit om via de kabel te gaan internetten (geen idee wie jouw kabelboer is, maar misschien is het een optie) kun je die zelfs al laten installeren enkele dagen voordat je abonnement bij KPN afloopt, zodat je niet zonder komt te zitten. Met kabelinternet heb je in ieder geval niet het probleem dat je dicht bij een centrale moet zitten voor een goede verbinding.

Verder is KPN strontvervelend. Ze bellen hier ook al weken om de paar dagen om te vragen of we niet weer via KPN willen bellen (we hebben de aansluiting wel, maar bellen alles met Tele2). Je zou denken dat ze er na 1 of 2 keer wel achter zijn dat we dat niet willen.

Binnenkort maar eens kijken naar bellen via de kabel. Ik vind Multikabel een stuk prettiger om zaken mee te doen dan KPN. En dan zal het wellicht ook goedkoper zijn (radio/tv, telefonie en internet bij ze afnemen).
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_39506106
Dus dan kan je een maand lang geen slotjes zetten
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:16:59 #6
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_39506133
Belachelijk dat ze niet in staat zijn om in het centrum van een stad als Utrecht een verbinding te garanderen.
En het dan ook niet netjes vermelden.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_39506295
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat je een maand zonder internet zit, is een beetje onzin. Als je besluit om via de kabel te gaan internetten (geen idee wie jouw kabelboer is, maar misschien is het een optie) kun je die zelfs al laten installeren enkele dagen voordat je abonnement bij KPN afloopt, zodat je niet zonder komt te zitten. Met kabelinternet heb je in ieder geval niet het probleem dat je dicht bij een centrale moet zitten voor een goede verbinding.

Verder is KPN strontvervelend. Ze bellen hier ook al weken om de paar dagen om te vragen of we niet weer via KPN willen bellen (we hebben de aansluiting wel, maar bellen alles met Tele2). Je zou denken dat ze er na 1 of 2 keer wel achter zijn dat we dat niet willen.

Binnenkort maar eens kijken naar bellen via de kabel. Ik vind Multikabel een stuk prettiger om zaken mee te doen dan KPN. En dan zal het wellicht ook goedkoper zijn (radio/tv, telefonie en internet bij ze afnemen).
Ik hoor het net ook, dat die maand zonder internet onzin is. Nou ja, dat is in ieder geval mooi, maar ik blijf het vreemd vinden dat een groot bedrijf als KPN zo'n belabberde service biedt.
pi_39506354
quote:
I second that
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_39506432
het kan erger: speedlinq
pi_39506443
Ik herken het probleem. Het heeft te maken met je dns-server ofzo. Dat is mooi want je hoeft niet per se die van kpn te nemen geloof ik. Google er maar eens op
pi_39506462
Wat is nu de beste optie om te doen? Is Planet ADSL easy iets, van 19,95? Ik heb echt zo fucking weinig verstand van dit soort dingen en die helpdesk van KPN vaart er wel bij.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:29:33 #13
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39506514
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef Stofje het volgende:
Wat is nu de beste optie om te doen? Is Planet ADSL easy iets, van 19,95? Ik heb echt zo fucking weinig verstand van dit soort dingen en die helpdesk van KPN vaart er wel bij.
Wat wil je ermee doen? Hoe snel wil je het hebben? Wie biedt er allemaal breedband aan in jouw regio? Wil je per se ADSL?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:29:43 #14
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39506517
Internet van KPN

Oh my god, dat was hip in de tijd dat je nog fatsoenlijk webpages kon openen met een Pentium I 66 MHZ
Toen kreeg je nog van die cd-roms in gratis internet te installeren etc. -> Zonnet ook zoiets

Maar goed. Je doet nooit internetresearch wat de beste provider is ?
Oh nee dat kan niet, want je internet werkt bagger
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_39506541
quote:
Planet Internet is een dochterbedrijf van KPN en gebruikt hetzelfde netwerk, dus dan zit je waarschijnlijk weer in dat ''gele gebied".

Ik denk dat je gewoon kabel moet nemen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:31:09 #16
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_39506556
quote:
Planet is ook van KPN

Trouwens wat voor hardware gebruik je voor je internet? Kan je niet ff in je modem kijken wat daar precies fout gaat of je uberhaupt wel vebinding hebt?
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:32:06 #17
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39506578
@home 50 euro abbonnement
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_39506597
Chello Classic (¤50 euro)-> Usenet kan je ermee niet gebruiken, maar zelden (en daarmee bedoel ik echt zelden, 1x per jaar ofzo) problemen met de verbinding. En het is ook erg snel.
pi_39506623
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Wat wil je ermee doen? Hoe snel wil je het hebben? Wie biedt er allemaal breedband aan in jouw regio? Wil je per se ADSL?
Ik ga op onderzoek uit en ik schakel m'n vader maar in, denk ik . Ik heb er echt 0 verstand van.
pi_39506681
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:31 schreef Gunner het volgende:

[..]

Planet is ook van KPN

Trouwens wat voor hardware gebruik je voor je internet? Kan je niet ff in je modem kijken wat daar precies fout gaat of je uberhaupt wel vebinding hebt?
De verbinding nú is echt goed. Downloads gaan hard, alles laadt prima, geen enkele klacht momenteel. Een geel gebied houdt in, dat KPN niet op élk tijdstip internet kan garanderen. Gisterenavond was dus blijkbaar zo'n tijdstip.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:36:33 #21
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_39506710
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:35 schreef Stofje het volgende:

[..]

De verbinding nú is echt goed. Downloads gaan hard, alles laadt prima, geen enkele klacht momenteel. Een geel gebied houdt in, dat KPN niet op élk tijdstip internet kan garanderen. Gisterenavond was dus blijkbaar zo'n tijdstip.
Volgens mij is er niets aan de hand dan, met die kreet dekken ze zichzelf in voor storingen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_39506779
Ik ken iemand die van KPN af wilde en van kerst tot in april zonder internet heeft gezeten. Echt een ramp daar
pi_39506795
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:36 schreef Gunner het volgende:

[..]

Volgens mij is er niets aan de hand dan, met die kreet dekken ze zichzelf in voor storingen.
Er is nog iets vreemds, nu ik erover nadenk.
Toen ik hier kwam wonen, hadden we al internet, via KPN. Met die verbinding hadden we noooooit problemen, was altijd prima, uitstekend. Helaas heeft een huisgenoot dit abonnement opgezegd (de lul). Dus toen was het gebied niet geel? Hè? Nou ja, opzeggen die hap lijkt me sowieso de beste optie .
pi_39506827
quote:
Dat je een maand zonder internet zit, is een beetje onzin.
Wat hij zegt. Je zou in principe binnen 2 weken een nieuwe verbinding kunnen hebben, als je het vandaag aanvraagt. Hebben ze bij KPN sowieso geen opzegtermijn? Ik vind het een godswonder dat ze het contract per direct willen ontbinden.
pi_39506845
Zó irritant, dat hele gedoe. Er is tegenwoordig van alles mogelijk, maar een beetje service, meteen op kunnen zeggen en geen wachttijden tussen overstappen van providers is niet mogelijk. Triest .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')