dit topic is toch om te klagen....dus dat doet ik ff....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:24 schreef koudhier het volgende:
Wat loop je nou te zeiken. Shit happens.
1337 h4xx0r skillz!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:24 schreef Conflict het volgende:
Hoe kan iemand je msn kraken?
een slecht wachtwoordquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:24 schreef Conflict het volgende:
Wat ik zei dusquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
een slecht wachtwoord
een slechte slechte "geheime" vraag![]()
Had je maar niet als geheime vraag "Hoe heet mijn huisdier" in moet vullen, en vervolgens je CU2 en Sugababes profiel volspammen met foto's van je lieve Nijntje.quote:
dat is niet zo moeilijk als iemand je wachtwoord weet he....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:24 schreef Conflict het volgende:
Ow, ik vind van niet..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:22 schreef Muurtje het volgende:
dat is wel ff een topic waard vind ik....
Dit gaat zelfs mijn pet te boven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:27 schreef Boksmedan het volgende:
Wuhahaha, kkfa2.
Hatuh = Verlatuh jeweets.
nah, zo'n cratieve geest heb ik niet om zoiets zelf te verzinnen....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Het kan ook zo zijn dat jij net hebt gedaan alsof je msn gekraakt is, om zo even ongegeneerd mensen af te kunnen kraken op msn, en dan proberen om hier medelijden te kweken bij anderen, zodat jij je weer goed voelt.
MSN + Breezertaalquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:27 schreef Boksmedan het volgende:
Wuhahaha, kkfa2.
Hatuh = Verlatuh jeweets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |