En blijkt het opeens keihard te regenen vanaf 8.30......quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:00 schreef Arid het volgende:
Zo, ik werd vanochtend wakker en dacht; trek lekker mijn slippers aan naar 't werk![]()
Nee, daar zit nu één grote zwarte lijmvlek met stof dr opquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je je spiegel nou weer vastgeplakt op de grond?
Wat doe je als het -10 is?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:19 schreef Sheriam het volgende:
Ik loop nooit op slippers... maar ook niet op schoenen. Doe het al bijna tien jaar zonder schoeisel en ben daar heel tevreden mee.
ja das met slippers ja. Die zitten beslist niet lekker ook, want ze hebben zo'n gemeen randje dat steeds over je tenen schuift waardoor je tenen dus flink kunnen gaan zwellen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:35 schreef Aventura het volgende:
Ik ken iemand die door het hele dagen op slippers lopen een peesontsteking kreeg die helemaal doorstraalde naar de kuiten. De onderkant van zijn voeten was helemaal verkrampt en ontstoken, nu loopt hij al maanden bij de fysiotherapeut en in het ziekenhuis.
Hij kan niet meer normaal lopen en zit dus ook al die tijd thuis.
Elke dag op slippers lopen is dus iets waarvoor je moet uitkijken. Vooral als je met je tenen continu die knijpbeweging maakt als je een stap verzet (als je begrijpt wat ik bedoel).
SANDALEN??!!!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar sandalen leveren gelukkig geen problemen op.
Ok 3delige pak zal wel wat warm zijn idd, maar dichte schoenen is geen probleem. Als je een beetje goed ventilerende schoenen hebt dan is het geen enkel probleem. En een beetje schoen ventileert wel goed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:37 schreef da_rippah het volgende:
Als je nu in Madrid of Rome gaat kijken loopt 70% van de mannen gewoon in driedelig pak en dichte schoenen, niet normaal is datSnap niet hoe ze dat volhouden.
geox, de schoen die ademtquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ok 3delige pak zal wel wat warm zijn idd, maar dichte schoenen is geen probleem. Als je een beetje goed ventilerende schoenen hebt dan is het geen enkel probleem. En een beetje schoen ventileert wel goed.
dan zie er modieus en geil, kun je nog niet neuken......quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:41 schreef Doderok het volgende:
Oh, had ik het hier nog niet gepost![]()
Teenslippers veroorzaken impotentie
Righ on bro.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:45 schreef Saik0 het volgende:
Baggy korte broek, wit hemd, slippers. Zo zit ik op mn werk vandaag.![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:45 schreef Steffy het volgende:
Ik loop ook vaak al is het maar een graad of 15 ofzo op slippers of zandalen ofzo. Lekker makkelijk en dat je er uit ziet als een schooier maakt voor mij nie zoveel uit, heb vaak toch een baard en lang haar dus ach, het is wel makkelijk, of het nou staat of niet maakt me niet zoveel uit, met mode doe ik niet mee, sorry hoor maar als man zijnde sta je boven mode gerelateerde onderwerpen, gewoon lekker doen waar je zin in hebt, mode is voor meelopers die zelf te dom zijn een eigen stijl te vormen, net als de Top 40, is voor mensen die geen eigen muzieksmaak hebben en het door een ander laten bepalen![]()
Nee te lui om me te scheren en naar de kapper te gaanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |