of je wordt potquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik hoef in ieder geval niet zo nodig een modepopje te zijn
Dat is alleen maar omdat je het niet kan betalenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik hoef in ieder geval niet zo nodig een modepopje te zijn
wat kan ik niet betalen? een paar stinksneakers?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:22 schreef Boksmedan het volgende:
[..]
Dat is alleen maar omdat je het niet kan betalen.
Onder andere.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat kan ik niet betalen? een paar stinksneakers?
Nee gewone schoenen, daarom loop je op slippertjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat kan ik niet betalen? een paar stinksneakers?
alsof gewone schoenen per definitie duurder zijn dan slippers. En waarom zou ik met deze hitte in godsnaam gewone schoenen willen dragen? Dat snap ik niet helemaalquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:27 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Nee gewone schoenen, daarom loop je op slippertjes.
Als je slippers van ¤ 200+ koopt ben je al helemaal kansloosquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Mijn god wat lopen er hier toch een hoop wereldvreemde klapdeurjosti's rond.
Er zijn genoeg slippers vanaf ¤ 200+ en jullie komen aanzetten dat slippers goedkoop zijn.
De meeste van jullie hebben waarschijnlijk pauperschoenen van net ¤ 50 gescoord in de uitverkoop.
slippers van 200 euri?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Mijn god wat lopen er hier toch een hoop wereldvreemde klapdeurjosti's rond.
Er zijn genoeg slippers vanaf ¤ 200+ en jullie komen aanzetten dat slippers goedkoop zijn.
De meeste van jullie hebben waarschijnlijk pauperschoenen van net ¤ 50 gescoord in de uitverkoop.
duurste wat ik gezien heb was 899 ¤, je kan hier natuurlijk zo duur in gaan als je zelf wilquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
slippers van 200 euri?
handgemaakt van goud dodo leer of wat?
duusrte wat ik zag was 150...
ja duh wat ik dus eigelijk bedoelde, laat eens wat zien danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:37 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
duurste wat ik gezien heb was 899 ¤, je kan hier natuurlijk zo duur in gaan als je zelf wil
Jij loopt zeker met 40 graden met legerkisten én steunzolen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
De zolen van die dingen zijn niet het meest stabiel zeg maar....
Ik ga ook altijd lekker in me slippers en zwembroekje naar school. Heerlijk, en die mensen maar zweten die er goed willen uitzien, denk je soms dat je nu wel vrouwen scoortquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:55 schreef Ill-Skillz het volgende:
Slippers naar school zijn prima, lekker luchtig.
Ballerina's zijn plat, schat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:54 schreef Viking84 het volgende:
ballerina's dragen geen slippersdus: in een representatieve functie moet je een hakje onder je schoen, ergo: je voeten verneuken.
Betaal jij dan de pedicure?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |