Hoe duur dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:25 schreef Tarabass het volgende:
Sloeberig!? Mijn slippers zijn duurder dan jou schoenen waarschijnlijk. Je reageert je gewoon af op slippers omdat je zelf te onzeker bent om er mee te lopen..
Laat me raden, je loopt op puma's?
Want de mens is geboren met schoenen aan zijn voeten.. Een plat stukje kunststof of blote voeten maakt imo geen reet uit.. Dan zou op blote voeten lopen nog slechter zijn volgens jou?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
De zolen van die dingen zijn niet het meest stabiel zeg maar....
WTF is er nou weer mis met puma's zielige slippernichtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:25 schreef Tarabass het volgende:
Sloeberig!? Mijn slippers zijn duurder dan jou schoenen waarschijnlijk. Je reageert je gewoon af op slippers omdat je zelf te onzeker bent om er mee te lopen..
Je quote de verkeerdequote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:28 schreef MuRKie het volgende:
[..]
WTF is er nou weer mis met puma's zielige slippernicht
Leer eens quoten, stakker..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:28 schreef MuRKie het volgende:
[..]
WTF is er nou weer mis met puma's zielige slippernicht
Ja, soldaatjes lopen inderdaad ook op slippers met dit weerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Met dit weer legerlaarzen dragen
Ik zie ze anders nog in de meeste winkels de overhand hebben.. Ik heb pas nieuwe gekocht, en ik loop ook nog op van die instap puma's met open achterkantquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:29 schreef Boksmedan het volgende:
Desalniettemin zijn puma's wel redelijk passé.
is Dragoneer een militair dan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:29 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja, soldaatjes lopen inderdaad ook op slippers met dit weer![]()
Ja, in de meeste pauperwinkeltjes liggen ze nog volop ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:33 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik zie ze anders nog in de meeste winkels de overhand hebben.. Ik heb pas nieuwe gekocht, en ik loop ook nog op van die instap puma's met open achterkantDie zijn wel uit want die zijn nergus meer te vinden
![]()
Slippers met hakjes? Valt daar op te lopen dan? lijkt mij dat die slippers totaal geen steun bieden, voor je het weet lig je erafquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:34 schreef Salsagirl het volgende:
Nou ik ga voor de slippers..![]()
Ik heb ze met en zonder hakje met of zonder frutsels..en ze zitten heerlijk zelfs na een dagje er op te lopen..niets mis mee zeker niet in het openbaar, Ts je bent gewoon een zeurkous of heb je stiekum van die rare hamertenen en durf je er zelf niet mee te lopen;-)
Wat zijn er dan nog veel pauperwinkeltjesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:35 schreef Boksmedan het volgende:
[..]
Ja, in de meeste pauperwinkeltjes liggen ze nog volop ja.
Ik heb ook 3 jaar op puma's gelopen hoor.
Ik heb Panthers.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:25 schreef Tarabass het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |