quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:50 schreef GI het volgende:
Je zal vast iets niet betaald hebben.
Bel iemand van die pennenlikkersquote:
En die heb je vorig jaar niet betaald ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:54 schreef SeLLeM het volgende:
Collegebijdrage. Onzin
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:50 schreef SeLLeM het volgende:
1 je betaald, en die stelletje graftakken zijn blij.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:57 schreef c3k het volgende:
Ik zou niet betalen. In je relaas staan zoveel spelfouten dat duidelijk is dat zij er niet in zijn geslaagd jou voldoende bij te brengen.
Neem je eigen eten dan mee, lui donder.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:50 schreef SeLLeM het volgende:
elke dag in de kantine aan een broodje gezond a 1,75 EUR
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:57 schreef c3k het volgende:
Ik zou niet betalen. In je relaas staan zoveel spelfouten dat duidelijk is dat zij er niet in zijn geslaagd jou voldoende bij te brengen.
kansloze reactie ? Ik heb wel kanslozere topics zien voorbij komen pauperquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:03 schreef CannaTime het volgende:
[..]
![]()
Dit topic is zó kansloos! Op een forum gaan klagen dat je een acceptgiro binnen krijgt! Whahah, ga dan gelijk naar die school en druk een 9mm op die bejaarde kop van de administratie, kijken of je nog hoeft te betalen!
Kansloos topic = kansloze reacties.
Gast, als ik ga klagen over al mijn rekeningen stond de klaagbaak al lang vol! BTW, je bent niet verplicht om het te betalen indien je niet draagkrachtig (genoeg) bent. Je kunt zo veel geld uitsparenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:05 schreef SeLLeM het volgende:
[..]
kansloze reactie ? Ik heb wel kanslozere topics zien voorbij komen pauper
Bangmakerij, naast je (overigens wel verplichte) lesgeld en de aanschaf van je boeken hoef je helemaal niets te betalen en kunnen ze je ook niet dwingen om te betalen. Wat ook helpt is dreigen met je advocaat (ook al heb je die niet). Het laatste waar scholen op wachten is gezeur met advocaten dus probeer het eerst eens zo. Geloof me, dit soort dingen heb ik nooit betaald en ben er altijd mee weggekomen. Zolang jij je lesgeld hebt betaald kunnen ze je er NIET aftrappen, zeker niet op basis van een kutrekening.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:16 schreef SeLLeM het volgende:
ja dankje , alleen het is toch echt verplicht las ik net hellaas. Achja![]()
quote:betaal op school alleen elke dag in de kantine aan een broodje gezond a 1,75 EUR
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |