Dat bedoelde ik niet te zeggen eigenlijk hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:08 schreef Pulu het volgende:
Impliciet zeggen jullie dus allebei dat een 'gewone' Marokkaan synoniem is voor ellende
Okquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:12 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet te zeggen eigenlijk hoor.
Die gelijkenis met Beavis zag ik ook meteen!!!quote:
Geloof mij, het is niet grappig . 'Dit' is de toekomst.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:14 schreef SeLang het volgende:
Jammer dat dit filmpje in het Nederlands is.
Ik zou het wel eens hier in Taiwan aan een paar mensen willen laten zien.
Die geloven echt hun ogen niet als ze dit zien
Doe maar niet. Slechte reclame voor ons. Kom ik daar over een paar jaar, weg voordelen omdat ze denken dat al die buitenlanders foking lui zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:14 schreef SeLang het volgende:
Jammer dat dit filmpje in het Nederlands is.
Ik zou het wel eens hier in Taiwan aan een paar mensen willen laten zien.
Die geloven echt hun ogen niet als ze dit zien
Het verschijnsel marokkaan kennen ze in taiwan inmiddels ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Doe maar niet. Slechte reclame voor ons. Kom ik daar over een paar jaar, weg voordelen omdat ze denken dat al die buitenlanders foking lui zijn.
Emigreren vanwege je eigen toekomstmogelijkheden?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:40 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Doe maar niet. Slechte reclame voor ons. Kom ik daar over een paar jaar, weg voordelen omdat ze denken dat al die buitenlanders foking lui zijn.
OT: die gozer is best wel kansloos. Opzich kan je het hem nog geeneens helemaal kwalijk nemen aangezien ze vanaf hun geboorte bij die marrokaanse kliek worden gehouden ipv dat ze met de normale nederlanders omgaan en zo ook automatisch leren hoe het hier werkt. Maargoed het word natuurlijk steeds erger, alleen daarom ben ik al vanplan om zo snel mogelijk hier weg te gaan (jammer dat emigeren voor een 19 jarige alleen niet te betalen is).
ja want het isecht te erg in nederlandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:49 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het verschijnsel marokkaan kennen ze in taiwan inmiddels ook.
Een paar collega's van mij gingen een keer naar NL en werden prompt door marokkanen beroofd.
Er wordt bij ons nu explicieet voor gewaarschuwd als mensen naar NL reizen.
Ik schaam me kapot...
Ik begrijp vanuit menselijk oogpunt dat je je schaamt maar jij kan er toch ook niks aan doen. Jij voelt je toch ook niet verantwoordelijk voor blanke west-europese (en dus ook nederlandse) mannen aziatische landen aandoen voor sekstoerisme?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:49 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het verschijnsel marokkaan kennen ze in taiwan inmiddels ook.
Een paar collega's van mij gingen een keer naar NL en werden prompt door marokkanen beroofd.
Er wordt bij ons nu explicieet voor gewaarschuwd als mensen naar NL reizen.
Ik schaam me kapot...
Ik schaam me ervoor omdat ikzelf al 3 jaar in Taiwan te gast ben en door iedereen goed wordt behandeld en nog nooit iets naars/ crimineels heb meegemaakt. En dan komen mijn collegas één keer in NL en dan worden ze gelijk de eerste dag beroofd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:53 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik begrijp vanuit menselijk oogpunt dat je je schaamt maar jij kan er toch ook niks aan doen. Jij voelt je toch ook niet verantwoordelijk voor blanke west-europese (en dus ook nederlandse) mannen aziatische landen aandoen voor sekstoerisme?
Mijn vraag was meer of je daar ook voor schaamt? Nee toch! Ik begrijp dat dit persoonlijker ligt omdat jouw collega's jouw land aandoen, maar als jou daar iets overkomt, spreek je toch ook niet jouw collega's daarop aan of verwacht je dat jouw collega's zich ervoor schamen dat een Nederlander iets overkomt in hun land?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste, dat is grotendeels een sprookje dat door de media is gecreeerd. Wat betreft Azie komt dat volgens mij afgezien van een paar plaatsen in Thailand nauwelijks voor. En al helemaal niet in een land als Taiwan.
Ik verwacht dat niet van hun, maar ik weet zeker dat als mij iets naars zou overkomen dat zij zich daar wel kut over zouden voelen omdat ik toch te gast ben in hun land. Hele normale reactie toch.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:14 schreef Pulu het volgende:
[..]
Mijn vraag was meer of je daar ook voor schaamt? Nee toch! Ik begrijp dat dit persoonlijker ligt omdat jouw collega's jouw land aandoen, maar als jou daar iets overkomt, spreek je toch ook niet jouw collega's daarop aan of verwacht je dat jouw collega's zich ervoor schamen dat een Nederlander iets overkomt in hun land?
Ik meen het ook echt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:46 schreef TheThirdMark het volgende:
![]()
![]()
[..]
Het is dat het sarcasme eraf druipt. Anders zou ik je nog haast geloven ook dat je dat meent.
Deze jongen is totaal niet te vergelijken met de Marokkanen die ik ken. De Marokkanen die ik ken spreken perfect Nederlands en hebben hoofdzakelijk HBO afgerond. En ook van deze Marokkanen komen sommigen uit 'Amsterdam West', oftewel zo'n buurt die slechter aangeschreven staat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:04 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Gezien zijn instelling lijkt het me juist een "betere" Marokkaan. Hij wil werken en iets leren, en kwam de laatste tijd op tijd. Ook is ie alleen een paar keer opgepakt voor 'gewoon stelen' geen zware misdrijven dus.
haha ja tering, had vandaag de herhaling gezien...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef Razor21 het volgende:
Jij gaat er echt wel komen later![]()
Wat een wanvertoning die gozer hij ging even op sollicitatie...de hele tijd tegen de directeur :
Ik wil echt autospuiter worden weet je.
Mag ik nog 1 kans? weet je?
Ik dacht dat het suikerfeest een nationale feestdag was weet je..daarom kwam ik niet...weet je![]()
Heb me echt lopen ergeren aan die gast![]()
Bewuste uitzending is hier te bekijken
Hier kunnen we meer lezen over hem
Dit is dus klinkklare onzin.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:13 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
haha ja tering, had vandaag de herhaling gezien...
pff wat er allemaal niet voor die kneus wordt geregeld...![]()
die hele houding van die mongool... en dan hoe al die lui met hem omgaan, alsof het een koning is...
ze praten over en tegen hem alsof het heel wat is, 'ja ga jij je koffie maar drinken jongen', 'oh fantastisch dat je je (zielige) examen hebt gehaald!' pff
werd er een beetje ziek van..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |