abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:10:46 #76
78918 SeLang
Black swans matter
pi_39509505
"waarom heb je niet gemeld dat je niet kwam?"
"Me beltegoed was op"

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_39509556
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:08 schreef Pulu het volgende:
Impliciet zeggen jullie dus allebei dat een 'gewone' Marokkaan synoniem is voor ellende
Dat bedoelde ik niet te zeggen eigenlijk hoor.
<b>Facing what consumes you is the only way to be free.
Released from those poisonous fears.
Resurrected once and for all.</b>
pi_39509574
Zo'n smoes zegt meer over zijn geestelijke capaciteiten
pi_39509615
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:12 schreef I_will_be_heard het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet te zeggen eigenlijk hoor.
Ok
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:14:17 #80
78918 SeLang
Black swans matter
pi_39509617
Jammer dat dit filmpje in het Nederlands is.
Ik zou het wel eens hier in Taiwan aan een paar mensen willen laten zien.
Die geloven echt hun ogen niet als ze dit zien
Mijn reisverslagen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:17:33 #81
121913 Exciter101
Not leaving in silence!!
pi_39509732
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:25 schreef Samcali het volgende:
[afbeelding][afbeelding]

Die gelijkenis met Beavis zag ik ook meteen!!!
Never want to come down, never want to put my feet back down on the ground.
pi_39509794
Ik denk dat de mensen in Taiwan een hele andere levensinstelling hebben dan deze jongen dus ja dan zullen ze dit moeilijker geloven.....
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:20:31 #83
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39509862
gek he dat ie weg ging?

de hele dag maar schuren, schuren en nog maar even schuren....
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_39509874
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:14 schreef SeLang het volgende:
Geloof mij, het is niet grappig . 'Dit' is de toekomst.

Neem tevens maar van mij aan dat deze jongen echt niet 'extreem' is, integendeel zo zijn er velen, en hij heeft tenminste nog een enigszins goede instelling.
Ga maar eens kijken op een gemiddelde MBO-school, bij voorkeur niveau 1 & 2. Dan zul je zien dat dit geen op zich zelf staand geval is, en dat het nog veel erger kan. Overigens geldt dit net zo goed voor autochtonen. Dat je relatief veel allochtonen in dergelijke situaties aantreft lijkt me meer een demografisch oorzaak hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door I_will_be_heard op 04-07-2006 16:26:36 ]
<b>Facing what consumes you is the only way to be free.
Released from those poisonous fears.
Resurrected once and for all.</b>
pi_39509979
Sjongejonge, en dit is de toekomst van Nederland? Zal nog leuk worden binnenkort.

'ja man, is suikerfeest weet je, is vandaag weet je'

'ik dacht dat nationale vrije dag was, weet je'

:x
pi_39510542
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:14 schreef SeLang het volgende:
Doe maar niet. Slechte reclame voor ons. Kom ik daar over een paar jaar, weg voordelen omdat ze denken dat al die buitenlanders foking lui zijn.

OT: die gozer is best wel kansloos. Opzich kan je het hem nog geeneens helemaal kwalijk nemen aangezien ze vanaf hun geboorte bij die marrokaanse kliek worden gehouden ipv dat ze met de normale nederlanders omgaan en zo ook automatisch leren hoe het hier werkt. Maargoed het word natuurlijk steeds erger, alleen daarom ben ik al vanplan om zo snel mogelijk hier weg te gaan (jammer dat emigeren voor een 19 jarige alleen niet te betalen is).
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_39510673
Ik had wel het idee dat hij zichzelf wel wilde veranderen en dat ie iets wilde bereiken. 't Is alleen een cultuurverschil denk ik, ook al is ie in Nederland geboren.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:49:47 #88
78918 SeLang
Black swans matter
pi_39510903
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:40 schreef Kill_em_all het volgende:

Doe maar niet. Slechte reclame voor ons. Kom ik daar over een paar jaar, weg voordelen omdat ze denken dat al die buitenlanders foking lui zijn.
Het verschijnsel marokkaan kennen ze in taiwan inmiddels ook.
Een paar collega's van mij gingen een keer naar NL en werden prompt door marokkanen beroofd.
Er wordt bij ons nu explicieet voor gewaarschuwd als mensen naar NL reizen.
Ik schaam me kapot...
Mijn reisverslagen
pi_39510924
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:40 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

OT: die gozer is best wel kansloos. Opzich kan je het hem nog geeneens helemaal kwalijk nemen aangezien ze vanaf hun geboorte bij die marrokaanse kliek worden gehouden ipv dat ze met de normale nederlanders omgaan en zo ook automatisch leren hoe het hier werkt. Maargoed het word natuurlijk steeds erger, alleen daarom ben ik al vanplan om zo snel mogelijk hier weg te gaan (jammer dat emigeren voor een 19 jarige alleen niet te betalen is).
Emigreren vanwege je eigen toekomstmogelijkheden?
Of omdat het steeds erger wordt? Met alle respect je bent pas 19 (ik ben 26 en ook nog een broekie) dus dat zogenaamde 'erger worden' baseer je op hoeveel jaar? Of baseer je dit het beeld dat door media wordt geschapen (niet dat de media bewust verkeerde informatie geeft). De media is een meestal een uitvergroting van de werkelijkheid en met de nadruk op het negatieve omdat dat nu eenmaal meer nieuwswaarde heeft.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:51:05 #90
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39510949
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:49 schreef SeLang het volgende:

[..]

Een paar collega's van mij gingen een keer naar NL en werden prompt door marokkanen beroofd.
Ik schaam me kapot...
ja want het isecht te erg in nederland
pi_39511023
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:49 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik schaam me kapot...
Ik begrijp vanuit menselijk oogpunt dat je je schaamt maar jij kan er toch ook niks aan doen. Jij voelt je toch ook niet verantwoordelijk voor blanke west-europese (en dus ook nederlandse) mannen aziatische landen aandoen voor sekstoerisme?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:55:19 #92
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39511059
schamen alle aziaten zich ook voor de slechte kwaliteit van de aziatische restaurants hier?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:08:09 #93
78918 SeLang
Black swans matter
pi_39511475
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:53 schreef Pulu het volgende:

[..]

Ik begrijp vanuit menselijk oogpunt dat je je schaamt maar jij kan er toch ook niks aan doen. Jij voelt je toch ook niet verantwoordelijk voor blanke west-europese (en dus ook nederlandse) mannen aziatische landen aandoen voor sekstoerisme?
Ik schaam me ervoor omdat ikzelf al 3 jaar in Taiwan te gast ben en door iedereen goed wordt behandeld en nog nooit iets naars/ crimineels heb meegemaakt. En dan komen mijn collegas één keer in NL en dan worden ze gelijk de eerste dag beroofd.

Wat betreft dat laatste, dat is grotendeels een sprookje dat door de media is gecreeerd. Wat betreft Azie komt dat volgens mij afgezien van een paar plaatsen in Thailand nauwelijks voor. En al helemaal niet in een land als Taiwan.
Mijn reisverslagen
pi_39511695
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:08 schreef SeLang het volgende:

[..]

Wat betreft dat laatste, dat is grotendeels een sprookje dat door de media is gecreeerd. Wat betreft Azie komt dat volgens mij afgezien van een paar plaatsen in Thailand nauwelijks voor. En al helemaal niet in een land als Taiwan.
Mijn vraag was meer of je daar ook voor schaamt? Nee toch! Ik begrijp dat dit persoonlijker ligt omdat jouw collega's jouw land aandoen, maar als jou daar iets overkomt, spreek je toch ook niet jouw collega's daarop aan of verwacht je dat jouw collega's zich ervoor schamen dat een Nederlander iets overkomt in hun land?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:37:25 #95
78918 SeLang
Black swans matter
pi_39512333
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 17:14 schreef Pulu het volgende:

[..]

Mijn vraag was meer of je daar ook voor schaamt? Nee toch! Ik begrijp dat dit persoonlijker ligt omdat jouw collega's jouw land aandoen, maar als jou daar iets overkomt, spreek je toch ook niet jouw collega's daarop aan of verwacht je dat jouw collega's zich ervoor schamen dat een Nederlander iets overkomt in hun land?
Ik verwacht dat niet van hun, maar ik weet zeker dat als mij iets naars zou overkomen dat zij zich daar wel kut over zouden voelen omdat ik toch te gast ben in hun land. Hele normale reactie toch.
Mijn reisverslagen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 17:39:33 #96
78918 SeLang
Black swans matter
pi_39512378
Ik ben nu weg, want ik moet nog studeren voor m'n inburgerings cursus
Mijn reisverslagen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:07:12 #97
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_39513091
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 15:46 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Het is dat het sarcasme eraf druipt. Anders zou ik je nog haast geloven ook dat je dat meent.
Ik meen het ook echt.

Het klinkt misschien raar, maar dit lijkt mij echt het type dat ergens best wil, alleen zijn omgeving en hersenen e.d. volledig tegen heeft zitten.

En ja dat baseer ik op het feit dat verteld werd dat het een jongen was die echt goed z'n best deed nadat hij begon te leren wat de regels waren. Die jongen heeft alleen zo'n slecht referentiekader, waardoor hij in eerste instantie de meest basale omgangsvormen niet kende en waardoor ik wel sterke twijfels heb mbt zijn toekomst.

Ik bedoel, als geen van jouw vrienden eerlijk werkt, kan ik me voorstellen dat het moeilijk is zelf zoiets vol te houden.
Krekker is de bom!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:12:18 #98
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_39513209
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:04 schreef I_will_be_heard het volgende:

[..]

Gezien zijn instelling lijkt het me juist een "betere" Marokkaan. Hij wil werken en iets leren, en kwam de laatste tijd op tijd. Ook is ie alleen een paar keer opgepakt voor 'gewoon stelen' geen zware misdrijven dus.
Deze jongen is totaal niet te vergelijken met de Marokkanen die ik ken. De Marokkanen die ik ken spreken perfect Nederlands en hebben hoofdzakelijk HBO afgerond. En ook van deze Marokkanen komen sommigen uit 'Amsterdam West', oftewel zo'n buurt die slechter aangeschreven staat.
Krekker is de bom!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:13:15 #99
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39513235
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef Razor21 het volgende:
Jij gaat er echt wel komen later

Wat een wanvertoning die gozer hij ging even op sollicitatie...de hele tijd tegen de directeur :

Ik wil echt autospuiter worden weet je.
Mag ik nog 1 kans? weet je?

Ik dacht dat het suikerfeest een nationale feestdag was weet je..daarom kwam ik niet...weet je

Heb me echt lopen ergeren aan die gast

Bewuste uitzending is hier te bekijken

Hier kunnen we meer lezen over hem
haha ja tering, had vandaag de herhaling gezien...
pff wat er allemaal niet voor die kneus wordt geregeld...
die hele houding van die mongool... en dan hoe al die lui met hem omgaan, alsof het een koning is...
ze praten over en tegen hem alsof het heel wat is, 'ja ga jij je koffie maar drinken jongen', 'oh fantastisch dat je je (zielige) examen hebt gehaald!' pff
werd er een beetje ziek van..
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:26:03 #100
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_39513613
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 18:13 schreef Horsemen77 het volgende:

[..]

haha ja tering, had vandaag de herhaling gezien...
pff wat er allemaal niet voor die kneus wordt geregeld...
die hele houding van die mongool... en dan hoe al die lui met hem omgaan, alsof het een koning is...
ze praten over en tegen hem alsof het heel wat is, 'ja ga jij je koffie maar drinken jongen', 'oh fantastisch dat je je (zielige) examen hebt gehaald!' pff
werd er een beetje ziek van..
Dit is dus klinkklare onzin.

Als jij iemand een complimentje geeft omdat hij een of ander voor zijn niveau moeilijk examen heeft gehaald, behandel je hem alsof het een koning is?

Ze spraken hoofdzakelijk gewoon tegen hem alsof hij een leerling was en lieten hem duidelijk merken dat ze zeer dankbaarj moest zijn met de kans die zij hem aanboden. Hem werd ook duidelijk de les voorgelezen op de momenten dat dit nodig was (niet meer dan terecht uiteraard).

En het was absoluut niet zo dat hij alles mocht, integendeel:
"Mag ik eerst even een peukie roken?"
"Neehee, zo werkt dat hier niet jongen."

De jongen werd als klein kind behandeld, als hij iets goed had gedaan kreeg hij meestal wel een complimentje ja, maar als hij iets fout deed werd hem ook keihard de les voorgelezen. Wat is daar in dit geval mis mee?

Jij had gewild dat ze allemaal continu op 'm gespuugd hadden ofzo?
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')