Ik las hier eerst even 'die jongen beunt vast wel wat bij als dokter'quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die jongen ''beunt'' vast wel bij als het donker is![]()
Nee, hoe heeft hij dat moeten leren?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:25 schreef Pulu het volgende:
Het trieste is dat die jongen op geen enkele manier op de hoogte is van de nederlandse codes en de manier van presenteren
Ik had gehoopt op school.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, hoe heeft hij dat moeten leren?
Maar goed, hou er wel rekening mee dat hij wel extra zenuwachtig zal zijn, met zo'n camera op z'n smoel gericht.
Hoger is zijn niveau echt niet. Iemand met het verstandelijk vermogen van een 7 jarig kind in een 17 jarig lichaam.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:25 schreef Biancavia het volgende:
Die vrouw zit erbij te kijken alsof een jongetje van 7 zit te vertellen hoe graag hij brandweerman wil worden.
Referentiekader!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:28 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik snap alleen niet dat hij zo ontzettend slecht Nederlands kan voor een 17 jarige geboren in NL? Toen ik 7 jaar oud was kon ik mij beter uitdrukken in het Nederlands. Ik ben gelukkig niet bekend met achterstandswijken waar die figuren opgroeien. Maar ik blijf me er over verbazen. Viel me trouwens ook op dat die Autochtoon waar hij op school mee stond te roken ook zo vaag Nederlands spreekt?Die sprak Nederlands met een allochtoons accent.
![]()
Het is dat het sarcasme eraf druipt. Anders zou ik je nog haast geloven ook dat je dat meent.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik las hier eerst even 'die jongen beunt vast wel wat bij als dokter'.
Maar ik betwijfel of deze jongen dat zou doen. Het lijkt me eerder het type echt graag (eerlijk) willen (werken) maar nog niet weten hoe. Zie ook de extra inzet die hij scheen te tonen na zijn fouten.
Hoezo? Hij is een stoere gangsta weet je? Met mooie nep Prada truien weet je? Daar hoef je echt geen medelijden mee te hebben weet je? Hij koopt van die 500 euro bruto per maand een Golf 4 met chromen velgen weet je? En als hij niet genoeg verdient hustled hij wel wat erbij net zoals zijn mattie 50 cent dat vroeger deed weet je?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:41 schreef Pulu het volgende:
Ik krijg wel medelijden met hem
Sarcasme??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:50 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hoezo? Hij is een stoere gangsta weet je? Met mooie nep Prada truien weet je? Daar hoef je echt geen medelijden mee te hebben weet je? Hij koopt van die 500 euro bruto per maand een Golf 4 met chromen velgen weet je? En als hij niet genoeg verdient hustled hij wel wat erbij net zoals zijn mattie 50 cent dat vroeger deed weet je?![]()
Gezien zijn instelling lijkt het me juist een "betere" Marokkaan. Hij wil werken en iets leren, en kwam de laatste tijd op tijd. Ook is ie alleen een paar keer opgepakt voor 'gewoon stelen' geen zware misdrijven dus.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:02 schreef SeLang het volgende:
Zou dit nou een doorsnee marokkaan zijn of hebben ze expres een ontzettende loser geselecteerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |