Hij ging (of was) aan het janken hele rode ogen ...weet jequote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:18 schreef Hendrik_ het volgende:
Toch had ik het niet verwacht, dat 'ie het nog zou kunnen goeddraaien
Ik heb de docu gezien en zo te zien is ie er gewoon keihard uitgekickt wegens een gebrek aan disciplinequote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:29 schreef WaterOx het volgende:
De mensen van het bedrijf vonden het jammer dat hij weg is. Hij heeft zelf ontslag genomen. Ze waren tevreden over hem en het werk dat hij afleverde.
Hij zoekt iets wat beter bij hem past.
Wat is daar mis mee. Een normale gang van zaken dunkt me...
Het nut van deze topic ontgaat me overigens. Oh, wat dom van me... het gaat om een "medelander". Ja, lekker belangrijk.
![]()
Jij kan het natuurlijk met je ogen dichtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef KreKkeR het volgende:
Wie wil er nou weer autospuiter worden en hoezo moet je daar echt voor leren?![]()
![]()
Hij is 17quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:49 schreef Metro2005 het volgende:
ff uitslapuh tot euh 3 uur ofzow weet je.
mjaa nix te doen enzow weet je dus vervelen enzo.
in het gesprek zelf:
ik heb altijd al wat met autos gehad weet je.
en dan ook echt in zijn trui en kettingecht....
Die gast is al 17 jaar in Nederland: ja suikerfeest is vrij weet je, is vrijdag weetje.![]()
![]()
Ja dat weet je na 17 jaar ook nog niet dat dat in Nederland geen vrije dag is.
Dan nog zo'n hele lijst met misstanden![]()
Damn. kansloos zeg
In het begin van de doku zegt hij dat hij hier is geboren.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
Het feit dat hij zo bijzonder slecht Nederlands spreekt zal wel zijn omdat hij niet hier is geboren. Dan is het ook niet gemakkelijk om Nederlands perfect te kunnen spreken. Als hij hier is geboren is hij mischien zwakzinnig als hij dan zo slecht Nederlands spreekt.Ik ga dus van het eerste uit.
Nou in dat geval spreekt hij bijzonder echt bijzonder slecht Nederlands. Dus hij zal wel erg zwakbegaafd zijn. Daar kan hij helaas niets aan doen. Wel aan zijn houding en crimineel verleden (nou ja 6 maanden geleden is geen verleden). Ik zou er geen moeite insteken als werkgever.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
In het begin van de doku zegt hij dat hij hier is geboren.
En die vergelijking met beavisgeweldig
Gewoon laten verloederen toch? Kan ie mooi weer de straat op, om te gaan jatten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:43 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nou in dat geval spreekt hij bijzonder echt bijzonder slecht Nederlands. Dus hij zal wel erg zwakbegaafd zijn. Daar kan hij helaas niets aan doen. Wel aan zijn houding en crimineel verleden (nou ja 6 maanden geleden is geen verleden). Ik zou er geen moeite insteken als werkgever.![]()
Onsympathiek rotjoch.![]()
Het liefst zou ik hem in een opvoedkamp flikkeren. Dat joch valt toch geen land mee te bezeilen. Nogmaals tuig als dit kost alleen maar een hoop geld en frustraties van zowel werkgever, school als maatschappij.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:44 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Gewoon laten verloederen toch? Kan ie mooi weer de straat op, om te gaan jatten.![]()
![]()
Nee hij is hier geboren zei hij in het filmpje.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
Het feit dat hij zo bijzonder slecht Nederlands spreekt zal wel zijn omdat hij niet hier is geboren. Dan is het ook niet gemakkelijk om Nederlands perfect te kunnen spreken. Als hij hier is geboren is hij mischien zwakzinnig als hij dan zo slecht Nederlands spreekt.Ik ga dus van het eerste uit.
Wellicht geen slechte jongen, ik schrik alleen behoorlijk van het niveau van dit soort jongeren: ik bedoel op je 17e op school moeten leren dat je niet (van klanten) mag stelen op je werkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:25 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Jij kan het natuurlijk met je ogen dicht![]()
Die jongen heeft een totaal andere achtergrond en doet keihard z'n best. Dat z'n werknemer tevreden over hem is, zegt genoeg. Liever een bijdehandje die z'n werk goed doet, dan een slijmbal die 2 linkerhanden heeft toch? Vind het een beetje jammer dat zo laatdunkend over zo'n jongen gedaan wordt. De rest doet hier allemaal minimaal VWO ofzo?
Ik ben blij dat er werkgevers zijn die dit blijkbaar wel doen. Ik zie deze jongen namelijk liever als autospuiter aan de slag dan als scooterdief.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:43 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Daar kan hij helaas niets aan doen. Wel aan zijn houding en crimineel verleden (nou ja 6 maanden geleden is geen verleden). Ik zou er geen moeite insteken als werkgever.![]()
Onsympathiek rotjoch.![]()
Ik ben ook blij met die werkgevers dat meen ik echt serieus. Ik kan me alleen zo ontzettend goed voorstellen dat je als werkgever geen zin hebt om zoveel op de hals te halen en dat je simpelweg voor een ander persoon kiest. Hulde voor de werkgever die er nog wel energie in steekt. Want hij houd dat soort gasten wel van de straat. Of hij probeert het althans.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er werkgevers zijn die dit blijkbaar wel doen. Ik zie deze jongen namelijk liever als autospuiter aan de slag dan als scooterdief.
Tsts dat mag hier niet, je weet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:16 schreef Hallahan het volgende:
strak kapseltje.... wanneer maken ze HEM af?
Die jongen ''beunt'' vast wel bij als het donker isquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er werkgevers zijn die dit blijkbaar wel doen. Ik zie deze jongen namelijk liever als autospuiter aan de slag dan als scooterdief.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die jongen ''beunt'' vast wel bij als het donker is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |