Hij kreeg nog 1 kans van die vent zeg....en zijn vrouw zat achter het buro toen hij weer op gesprek kwam.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:02 schreef Hallahan het volgende:
Maar wist die directeur het nou of niet?
Ja ben dus dit keer niet enige die zich ergens aan ergerde....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:06 schreef Agiath het volgende:
Ik heb ook gekeken... Weetje
Hij praatte echt irritant
Dat ie nu herkent is op TV door zijn laatste 5 bejaarde slachtoffers van tasjesroof is hem nog niet duidelijk.... weet je...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja ben dus dit keer niet enige die zich ergens aan ergerde....
Ben je nog in aanraking met de politie geweest?
Hij zo van ....heel vroeger weet juh.....6 maanden geleden....![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:16 schreef Etcetera het volgende:
en wtf is een zuigfeest?
ooooohw.... Suikerfeestzeg dat dan jongen!
Zeg maar dag tegen je juwelen dan....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:18 schreef Pikkebaas het volgende:
Wacht maar, dat soort mensen staat later aan ons bed als we in het verzorgingstehuis liggen.
Dan betaal ik liever een centje extra om in een fatsoenlijk verzorgingstehuis te komenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:18 schreef Pikkebaas het volgende:
Wacht maar, dat soort mensen staat later aan ons bed als we in het verzorgingstehuis liggen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
ik ging net in mijn OP kijken dacht dat ik een typfout had gemaakt
![]()
Nou, dat valt me dan nog mee. Misschien dat hij intellectueel en verbaal niet zo'n hoogvlieger is, hij deed zijn werk goed.quote:Hoe gaat het nu met Muhamed?
Muhamed heeft na vier maanden werkzaam te zijn geweest bij het autoschadeherstelbedrijf van Pim en Petra Hielkema zelf besloten ontslag te nemen. Ondanks zijn eerdere overtuiging dat autospuiten zijn droom was, kwam hij na vier maanden schuren toch tot de conclusie dat hij meer iets ‘met mensen’ wilde gaan doen. Het bedrijf vond het jammer, ze waren tevreden over hem. Hij deed zijn werk goed en kwam altijd op tijd.
Nu werkt hij zeven halve dagen per week in het koffie/eethuis van zijn vader. Hij heeft aangegeven bij de Mondriaan onderwijsgroep op zoek te willen gaan naar een opleiding die aansluit op dit werk. Daarvoor kruipt hij misschien in september opnieuw in de schoolbanken.
bron
Dan heb jij dat andere filmpje zeker gekeken? Dit wist ik namelijk niet. Ik doel gewoon op de uitzending van gisteren. Ik erger me gewoon aan de houding van die knakker zo kan je toch niet op gesprek gaan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:29 schreef WaterOx het volgende:
De mensen van het bedrijf vonden het jammer dat hij weg is. Hij heeft zelf ontslag genomen. Ze waren tevreden over hem en het werk dat hij afleverde.
Hij zoekt iets wat beter bij hem past.
Wat is daar mis mee. Een normale gang van zaken dunkt me...
Het nut van deze topic ontgaat me overigens. Oh, wat dom van me... het gaat om een "medelander". Ja, lekker belangrijk.
![]()
Dit is niet nieuw. Tien jaar geleden kwamen ook mensen op sollicitatie die gebrekkig Nederlands schrijven en spreken. En het moet nu echt eens afgelopen zijn met het stigmatiseren van "medelanders" want je komt dit soort mensen vanuit alle culturen tegen. Wat zegt het feit dat vele Nederlanders hun eigen taal minder machtig zijn? Dan kun je verwachten dat er ook mensen van niet Nederlandse origine de taal minder machtig zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dan heb jij dat andere filmpje zeker gekeken? Dit wist ik namelijk niet. Ik doel gewoon op de uitzending van gisteren. Ik erger me gewoon aan de houding van die knakker zo kan je toch niet op gesprek gaan?
Ja dat vond ik ook, hij doen teminste nog watquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:42 schreef Skv het volgende:
heb het gisteren ook gezien.
Maar ik vond het wel netjes van die gast, zo vertyft als maar kan, maar hij deed wel fucking hard zn best daarna. Zn tentamen lakken en spuiten ofzo (moeilijkste van de opleiding) had ie wel goed gemaakt. Liever dat zo'n figuur daar gaat werken dan rondhangen op straat, dealen en verkrachten.
Werk maar lekker voor je centen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |