Ben het met je eens TSquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:59 schreef KlootMajoor het volgende:
Gaan ze allemaal denken dat ik aan opblaasplastic-sex doe
![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:59 schreef KlootMajoor het volgende:
Ik weet zeker dat een deel van de Fok!kers die in het arbeidsproces zitten met een computer en internet aansluiting soms wel heel eventjes het forum doorlopen
Ben je lekker aan het lezen , zie je opeens een grote neger die een plastic flipper aan het palen is
![]()
nuhquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zou het niet al erg genoeg zijn dat je op FOK zit tijdens je werk! moet jij niet aan het werk
Ben je lekker aan het lezen , zie je opeens een grote neger die een plastic flipper aan het palen is
Ik zei al, tijdens het slurpen van mn koffie kan ik lastig typen, wel kan ik scrollen met 1 hand,dus kan ik even snel wat topiques doornemenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zou het niet al erg genoeg zijn dat je op FOK zit tijdens je werk! moet jij niet aan het werk
Hoe kan ik nou veilig Fok! lezen op het werk zonder dat mijn conservatieve manager en de rest van de paupers om me heen denken dat ik een superschunnige site aan het bezoeken ben?
![]()
die wijven zijn goor manquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik de rechtse, jij de linkse, deal ?
Beggers can NOT be choosersquote:
Jij hebt smaakquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
de rechter valt nog wel op te pompen
Ik heb het voor 't kiezen in mijn topic jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij hebt smaak![]()
Ik eerst Jij laatst![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:10 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Ik heb het voor 't kiezen in mijn topic ja
Ik eerst, Sand mag 2e![]()
Ik doe die linker ook wel, als iemand een plastic zak en een tie-wrapje heeft voor haar hoofd
Hier hebt je wel een punt.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:10 schreef KlootMajoor het volgende:
Peuken en uitgaan ...
Hier... kijk dan!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |