Dat lijkt me niet zo verstandig, aangezien dat vorig jaar ook al het geval wasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:21 schreef Skv het volgende:
Boeie, dan blijf je toch zitten. [14.gif]
Ah, je hebt dus al ervaring! Weet je iig hoe het is! [14.gif]quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:22 schreef Boksmedan het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo verstandig, aangezien dat vorig jaar ook al het geval was.
Dankje, maar valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:55 schreef SvenM het volgende:
Stoere jongen!!!!
Die krijg ik pas volgende week Donderdag...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij kun je op je cijferlijst zien welke toetsen je moet inhalen, waarna je er zelf misschien even achteraan kon gaan.
Pipo.
En mijn eigen cijferlijst is uiteraard niet bijgehoudenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:57 schreef Boksmedan het volgende:
[..]
Die krijg ik pas volgende week Donderdag...
Eigen schuld danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:57 schreef Boksmedan het volgende:
[..]
En mijn eigen cijferlijst is uiteraard niet bijgehouden.
Sven ga aan je werk ffs.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:55 schreef SvenM het volgende:
Stoere jongen!!!!
Zou inderdaad een goede optie zijn, je verdiend er meer als een HBO-leraar(es) en je hebt ook nog eens een leaseauto voor de deur (BMW, of nieuwe Seat Leon)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je bent dus niet erg gemotiveerd om te studeren ?
Lijkt me verstandig dat je na de middelbare school ook maar gewoon werken gaat. De bouw in ofzo.
Ik bespeur hier lichte frustratie's...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je bent dus niet erg gemotiveerd om te studeren ?
Lijkt me verstandig dat je na de middelbare school ook maar gewoon werken gaat. De bouw in ofzo.
VET !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:52 schreef Woldo het volgende:
School.Duits.
In 2 havo hebben wij als klas het voor mekaar gekregen om 6 of 7 leraren duits weg te 'pesten' in 1 jaar.
Waren allemaal van die net beginnende leraren zonder ervaring. Die worden dan meteen voor een klas met kut pubers gezet en ik zat in een vrij luidruchtige klas om het maar even zo te noemen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:16 schreef Boksmedan het volgende:
[..]
Lijkt me ook een zeer sterk verhaal.
Het lijkt me eerder sterk dat ze er dan steeds opnieuw een nieuwe leraar neerzettenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:22 schreef Woldo het volgende:
[..]
Waren allemaal van die net beginnende leraren zonder ervaring. Die worden dan meteen voor een klas met kut pubers gezet en ik zat in een vrij luidruchtige klas om het maar even zo te noemen.Anyways, niet dat ik er nu trots op ben, maar het was toen ik 14 was wel grappig.
Ik zal er voor zorgen dat het vuilnis altijd op tijd buiten staatquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:30 schreef Boksmedan het volgende:
Ik kan hem nog tot 12 uur inhalen, anders heb ik een 1.
Flikker maar op.
Nee een klas een jaar lang geen duits geven is de oplossing. Leuk mensen die het beter denken te weten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:23 schreef Boksmedan het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder sterk dat ze er dan steeds opnieuw een nieuwe leraar neerzetten...
Ik dacht dat ik een 4 zou hebben op me rapport voor duits, maar het was toch een 5quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:34 schreef Nilith het volgende:
Das de instelling![]()
*had zelf een 4 voor duits op rapport*
Dat doet toch niemand?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:57 schreef Boksmedan het volgende:
[..]
En mijn eigen cijferlijst is uiteraard niet bijgehouden.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:09 schreef Boksmedan het volgende:
[..].
De helft van mijn klas pakt na een teruggekregen cijfer snel hun rekenmachine erbij.
Ik denk dat ik dat ook maar doe volgend jaar inderdaad...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:28 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Damn, wat een inzet
ik heb zelfs geen schriften gekocht vorig jaar
Blijf eens uit mijn posthistorie.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:01 schreef Viking84 het volgende:
Moet je bij de eerste gelegenheid maar niet zo lui in je hol blijven liggen. Eigen schuld, dikke bult
rip, sterkte aan de nabestaanden.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |