Wat zij zegt. Water drink je niet uit een flesje. Je bent toch geen baby meer?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:11 schreef Chowi het volgende:
Boeie, neem water uit de kraan.
Het koudwater uit je koudwaterleiding was op?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:20 schreef appelsap het volgende:
Da's inderdaad vervelend.
Denk je lekker koud water te hebben en dan is het weg.
Wat is jouw defenitie van "bijna niets"?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:38 schreef Chou het volgende:
Bar Le Duc kost bijna niets en 2 liter per pak.
Koop gewoon een paar dozen
heel goedkoop als je het vergelijkt met ander bronwater. Absurd idioot duur als je het vergelijkt met kraanwater waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wat is jouw defenitie van "bijna niets"?
en nu ben je verontwaardigd omdat hij eerder bij de buit was dan jij?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:33 schreef Aurelium het volgende:
Ik zag gisteren een of andere zwerver die alle vuilnisbakken afging, daar de blikjes bier en flessen wijn van andere mensen uithaalde en daar alle kleine restjes drank uit opdronk
in wat voor gemeenschap leef jij? tussen de apen of zo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:57 schreef bremmie het volgende:
Wat ik pas erg vind is dat als je zit te eten, en iemand komt binnen en die zegt:"Oh, wat lekker."
En dan gewoon wat van je vreten van je bord pakt....... RAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!! MINE MINE MINE MINE MINE!!!!![]()
![]()
![]()
Joeyquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:17 schreef Woldo het volgende:
Doet me denken aan een aflevering van Friends waarin Joey uitgaat met een wijf en ze Joey's eten wil pakken.![]()
![]()
Joey doesn't share food!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:30 schreef zoalshetis het volgende:
echte mannen drinken uit putten.
Da's een kwestie van 1x je vork in die hand zetten..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:57 schreef bremmie het volgende:
Wat ik pas erg vind is dat als je zit te eten, en iemand komt binnen en die zegt:"Oh, wat lekker."
En dan gewoon wat van je vreten van je bord pakt....... RAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!! MINE MINE MINE MINE MINE!!!!![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |