Oh, ik dacht dat jullie naar iets anders snakten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Freddo's weet ik niet. Tè freddo's wel.![]()
Die konden ons niet veroorloven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie naar iets anders snakten.
Wat jullie niet konden betalen dan.
Hier hetzelfde. Daarom ben ik in mijn hele leven nog maar 6 keer op vakantie geweest (waaronder 4 keer naar familie, en 1 keer met school naar Rome).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben niet gewend op vakantie te gaan, omdat mijn ouders daar niet aan deden.tegen (en hij staat écht scheef!).
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:00 schreef LXIV het volgende:
Oh, ik dacht dat jullie naar iets anders snakten.
Wat jullie niet konden betalen dan.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk om geld uit te geven aan ijsjes. Mag ik jullie jaloers maken met [afbeelding]?
![]()
Nee, vandaag heeft mijn liefste moeder gewokt en we hebben met stokjes gegeten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is voor jou:
[afbeelding]
(Heb je vandaag ook geed?)
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, vandaag heeft mijn liefste moeder gewokt en we hebben met stokjes gegeten.
Alvast veel sterkte en succes met de operatie.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zei dat ik me ervoor schaam om op een forum te vertellen hoe amateuristisch mijn camera is.![]()
Denk overigens niet dat ik een spectaculaire vakantie in het verschiet heb, wyccie, ik word geopereerd en lig daardoor een tijdje uit de roulatie.
Zo, dat was wel weer openhartig genoeg.
Ik BBQ niet áltijd, maar meestal wel een paar dagen achter elkaar. En jullie hebben altijd het geluk/de pech dat jullie precies vragen of ik ga BBQ'en als het ook daadwerkelijk zo is. Meestal dan, vandaag is een uitzondering.quote:
Allebei!quote:Ik zat trouwens te twijfelen tussen de perenijsjes van Festini of deze Haägen Dazs ijsjes. De volgende keer neem ik peer.
Als ik twijfel neem ik meestal beide...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben jij wel de échte Erik?
Ik zat trouwens te twijfelen tussen de perenijsjes van Festini of deze Haägen Dazs ijsjes. De volgende keer neem ik peer.
Wat voor een?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb ook een Panasonic trouwens...
Wordt je daaraan geopereerd?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb aardbeien.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb aardbeien. En de katten liggen voor pampus op het balkon. Het leven is mooi.![]()
[afbeelding]
Sorry. Het moet natuurlijk "Word t . je daaraan geopereerd" zijn !quote:
Wat een schatje. En wat voor camera heb jij?quote:
Tijdens het wandelen? Sleep je hem over de grond of zo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn hond tijdens het wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |