Ik ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:50 schreef dwerg het volgende:
Ik ben mensenschuw.
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag over je camera....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
En ik heb nog steeds geen antwoord op wanneer Dinand nu seks had met vreemden.
Dan moet je verdomd snel lullen, of erg traag...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zullen we afspreken dat we een meet regelen voordat we bij deel 100 zijn?
ik ookquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ik ook
Alleen ik ben niet bang
Als ik kan, kom dus waarschijnlijk wel
Jij hoeft ook niet te komen..quote:
Volg de BBQ geurquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet te komen..
Wij komen wel naar jou toe
Hij is gewoon hartstikke dicht nu. Met dank aan dwerg, zonder wie dit nooit gelukt was.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:24 schreef Lienekien het volgende:
Soms heb ik enorme spijt dat ik in een topic heb gereageerd. Het blijft dan maar in MyAT en 't interesseert me geen bal. Rafaël en Sylvie hebben een zoon!
Het antwoord is reeds gegeven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag over je camera....
kan zijn dat die wel gegeven is, maar het i teveel werk om alles bij te lezen
Zou je het dan nog een keer willen zeggen??quote:
Ik ben van 13 juli t/m 3 augustus niet beschikbaarquote:Ik ben niet mensenschuw en ik ben onbeschikbaar van 20 juli tot 1 september.
Ook geen weekend je weg ofzo met je vriend??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik ga dit jaar niet op vakantie. Ik loop de hele zomer (en langer) stage.
Het rode kruis vaart toch met zo'n boot rond voor dat soort gevallen???quote:
Misschien een keertje een dagje Amsterdam. Maar dat zou ik geen vakantie durven noemenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ook geen weekend je weg ofzo met je vriend??
Dat soort gevallen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het rode kruis vaart toch met zo'n boot rond voor dat soort gevallen???
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat jullie wyccie niet zo moeten pesten.
Dat staat er volledig buitenquote:
Ja, de welbekende after dinner dip.quote:
Ik zei dat ik me ervoor schaam om op een forum te vertellen hoe amateuristisch mijn camera is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zou je het dan nog een keer willen zeggen??
Alvast veel sterkte en beterschapquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:32 schreef Claudia_x het volgende:
Denk overigens niet dat ik een spectaculaire vakantie in het verschiet heb, wyccie, ik word geopereerd en lig daardoor een tijdje uit de roulatie.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:36 schreef Claudia_x het volgende:
En ik ga vantevoren stiekem een weekje naar Italië.
Zou het te persoonlijk zijn als ik zou vragen waaraan je geopereerd wordt?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zei dat ik me ervoor schaam om op een forum te vertellen hoe amateuristisch mijn camera is.![]()
Denk overigens niet dat ik een spectaculaire vakantie in het verschiet heb, wyccie, ik word geopereerd en lig daardoor een tijdje uit de roulatie.
Zo, dat was wel weer openhartig genoeg.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou het te persoonlijk zijn als ik zou vragen waaraan je geopereerd wordt?
quote:
Ja. En het is niet heel dramatisch, hoor, mijn leven staat niet op het spel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou het te persoonlijk zijn als ik zou vragen waaraan je geopereerd wordt?
Ik zou wel een keertje Toscane willen bezoeken, hoor van veel mensen dat het er mooi is. Maar misschien is het er te pittoresk voor mij. Ik zou er waarschijnlijk niet te lang kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga trouwens naar Toscane. Vorig jaar ook geweest, en het is er zo fijn.Naar Rome ben ik nog nooit geweest. Lijkt me prachtig, maar meer iets voor in de lente of herfst. Ik vond Florence in de zomer wat teleurstellend.
Dat lijkt me een goed idee. Ik vond het er bloody hot en als arme student konden we ons nou eenmaal niet altijd de zalige grote tè freddo's veroorloven waar we zo naar snakten.quote:
Ik ben niet gewend op vakantie te gaan, omdat mijn ouders daar niet aan deden. Vorig jaar voor het eerst 2 weken Nederland uit, naar Toscane dus. Zelfs voor mij was het er niet te pittoresk. Zo nu en dan heb je wel het idee dat je je in een themapark bevindt, dat het net iets te gestileerd is, te veel Oud en Cultuur. Maar je kunt ook een gebied kiezen waar je lekker in kunt wandelen, fietsen, zwemmen, oid. En de dag erna kun je weer kerkjes en musea af, waar je maar wilt. Zelfs de toren van Pisa viel niet tegen (en hij staat écht scheef!).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:47 schreef wyccie het volgende:
Ik zou wel een keertje Toscane willen bezoeken, hoor van veel mensen dat het er mooi is. Maar misschien is het er te pittoresk voor mij. Ik zou er waarschijnlijk niet te lang kunnen zijn.
Rome is weer heel druk en smerig warm, maar wel veel te zien en te doen. Vijf musea op 1 dag was wel iets te veel van het goede.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee. Ik vond het er bloody hot en als arme student konden we ons nou eenmaal niet altijd de zalige grote tè freddo's veroorloven waar we zo naar snakten.![]()
![]()
Ik dacht altijd dat dat een hoax was!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
Zelfs de toren van Pisa viel niet tegen (en hij staat écht scheef!).
Ik was er in januari (niet dit jaar). Weer was lekker, niet te heet, ook zeker niet te koud. En het grote voordeel; nergens wachten, geen rijen, niets!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee. Ik vond het er bloody hot en als arme student konden we ons nou eenmaal niet altijd de zalige grote tè freddo's veroorloven waar we zo naar snakten.![]()
![]()
Oh, ik dacht dat jullie naar iets anders snakten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Freddo's weet ik niet. Tè freddo's wel.![]()
Die konden ons niet veroorloven.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie naar iets anders snakten.
Wat jullie niet konden betalen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |