Naar Tristan da Cunha?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:43 schreef broer het volgende:
Of had ik moeten zeggen: "Als je niet alleen op vakantie wilt, wil ik wel mee"?
Ja, dat zijn wel de dingen waarvoor je een slowchat van driehonderd posts doorleest...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:44 schreef wyccie het volgende:
Het spannendste van de dag was dat k_man dacht dat ik minstens 50 was
Als ik wist waar dat lag, kon ik ja of nee zeggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:45 schreef wyccie het volgende:
Naar Tristan da Cunha?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:46 schreef broer het volgende:
Ja, dat zijn wel de dingen waarvoor je een slowchat van driehonderd posts doorleest...
Heb je geen atlas of wereldkaart?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:46 schreef broer het volgende:
Als ik wist waar dat lag, kon ik ja of nee zeggen.
Jawel. Maar ik heb daarnaast ook een overmaat aan luiheid. Helaas.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:50 schreef wyccie het volgende:
Heb je geen atlas of wereldkaart?
Echt The edge of the world dus.quote:(het is het meest afgelegen bewoonde eiland ter wereld)
Erg aanlokkelijk, zulke exotische vakantiebestemmingen. Maar met mijn beperkte reiservaring moest ik eerst mijn eigen land en mijn eigen werelddeel maar eens ontdekken. Daar kon ik de komende tijd nog wel eens druk genoeg mee zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:58 schreef wyccie het volgende:
Echt The edge of the world dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |