Nog beterquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:25 schreef SCH het volgende:
Ik ben tegen Italie, mag dat ook?
Zoals SCH het verwoorde. 'Mag tegen de Italië ook' ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:35 schreef DrDentz het volgende:
je bent de wispelturigheid zelve
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:41 schreef Gatalin het volgende:
Ik heb het niet zo op Duitsland, maar ook niet op Italie. Toch hoop ik dat Duitsland vandaag dik wint, maar in de finale onderuit gaat. Dubbel genieten
na de wedstrijd zijn ze wat minder fairquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:39 schreef thaleia het volgende:
en best fair.
omdat de rest van de overgebleven landen nog westelijker in europa ligt?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:50 schreef skiczukie het volgende:
Duitsland móet kampioen worden. Ik hoop het.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat de rest van de overgebleven landen nog westelijker in europa ligt?
NSBer!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:56 schreef DrDentz het volgende:
het is tegenwoordig niet tegendraads meer om voor duitsland te zijn hoor
Je gaat vooruit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:59 schreef skiczukie het volgende:
knip
Meestal wel ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:04 schreef DrDentz het volgende:
de finale is zo risky.. als ze dan winnen zijn ze meteen weltmeister
en in t geval van n WK zeker ja...quote:
Dat NSB geblaat waar ze zelf nooit bij geweest zijn moet maar eens naar de geschiedenis verwezen worden.quote:
Beste wedstrijd van de eeuw West Duitsland Italië in WK 70quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:58 schreef NorthernStar het volgende:
Italie-Duitsland nu op ZDF
Geen idee welk jaar. Ergens eind jaren zeventig schat ik.
Weet niet. Het staat nu 1-0 voor Italie. Bijna einde eerste helft.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beste wedstrijd van de eeuw West Duitsland Italië in WK 70
Of WK 82 ?
laat die meneer tochquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat NSB geblaat waar ze zelf nooit bij geweest zijn moet maar eens naar de geschiedenis verwezen worden.![]()
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:39 schreef thaleia het volgende:
Ik. Die Duitsers spelen best mooi en best fair. De Italianen spelen zoals Italianen altijd spelen. Doe mij maar Duitsland.
Leuk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:13 schreef tong80 het volgende:
Dit is dus mijn favoriete wedstrijd van de eeuw.
Halve Finale 1970.
De uitslag was al mooi maar het voetbal nog mooier.
Zelden meer schitterende voetballers uiot europa op één veld gestaan.
En zelden zoveel mooie dingen gezien. Ik wil alles verklappen maar doe het niet want misschioen blijf je nog op.
Het rtare is dat het beste elftal ooit daarna van één van jdeze twee ploegen won in de finale. Met recht het mooiste WK o0oit.
Kijk nou maar dan ga je genieten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:38 schreef DrDentz het volgende:
een wedstrijd uit grootvaders tijd
Kijk nou maarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:45 schreef DrDentz het volgende:
heb je je slabbertje al om?
Nu begint het pas Dentzquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:51 schreef DrDentz het volgende:
doe ik ook wel hoor.. er is niks veranderd, Duitser scoren in de laatste minuut
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 05:53 schreef DaMook het volgende:
ItaliëDe 3e ploeg die ik aanmoedig
De eerste 2 vlogen eruit onder mijn gesupport
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |