Waarom, ik ben bloed serieus,quote:
Omdat het een aandachtshoer is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Waarom had hij zijn broek uit?
Beter volgende x niet op nudistenstukje afpreken...
Waarom spreek je uberhaupt met hem af om jouw tietjes te laten insmeren...lijkt me dat je daar toch makkelijk zelf bij kan?![]()
Breezer heeft aandacht nodig, jeweets.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Waarom had hij zijn broek uit?
Beter volgende x niet op nudistenstukje afpreken...
Waarom spreek je uberhaupt met hem af om jouw tietjes te laten insmeren...lijkt me dat je daar toch makkelijk zelf bij kan?![]()
jaja je wou gewoon neukenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom, ik ben bloed serieus,
tja en dat van die broek, dat ging perongeluk, beetje te grote zwembroek gekocht
Liever niet, dan kan ik niet meer meelezenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:08 schreef michiel_merk het volgende:
schopje >>> pub
Dat doet NS ook voor mij.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
Brian is een beetje een van alle walletjes eter!
Hij doet ook zijn cam aan en gaat gitaar voor em spelen als ik dat niet wil
Maar ik heb dat heul niet gepostquote:
Ik was nog geen eens aan mijn liefdes liedje begonnenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
Brian is een beetje een van alle walletjes eter!
Hij doet ook zijn cam aan en gaat gitaar voor em spelen als ik dat niet wil
Ik moet dat gepingel verdorie 6uur per dag horen@!!!!#@Rfegjklgnorwquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik was nog geen eens aan mijn liefdes liedje begonnen
Nou graag of niet hoor
Ja dat vond ik ook nog leuk toen het niet continu wasquote:
liefdesliedjes met je broek naar benedenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik was nog geen eens aan mijn liefdes liedje begonnen
Nou graag of niet hoor
is het zo boeiend dan ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Liever niet, dan kan ik niet meer meelezen![]()
Geestelijk komt ze toch echt over als 13.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:15 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ik zie nu een 1984 achter jouw naam niet staan , als dat er niet stond kreeg ik dat vermoeden wel![]()
Wie zegt dat ik een broek aan hadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
liefdesliedjes met je broek naar beneden![]()
![]()
![]()
Ik zet gewoon m'n geluid uit, en kijk geeneens. Maar laat hem wel in die waan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook nog leuk toen het niet continu was
Maar bij NS is het soms wel erg schattig als ie zo'n raar lipje trekt
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Geestelijk komt ze toch echt over als 13.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zet gewoon m'n geluid uit, en kijk geeneens. Maar laat hem wel in die waan.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Geestelijk komt ze toch echt over als 13.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |