irl kan dat nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zet gewoon m'n geluid uit, en kijk geeneens. Maar laat hem wel in die waan.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het een kloon? Verdomme, dan is het helemaal niet leuk meer.
Back in business.
zwemmen? *kijkt jaloers*quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:18 schreef Isdatzo het volgende:
ik geef de hoop op tieten op
ik ga ff zwemmen![]()
![]()
Je had toch wel iets van je lichaam kunnen bedekken voor TSquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een broek aan had
Ik ben geen kloonquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:19 schreef Shirley het volgende:
[..]Is het een kloon? Verdomme, dan is het helemaal niet leuk meer.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nog erger! Je bent dus echt zo kinderlijk.
Mag ik je tussen je tieten neuken?quote:
Geen idee. Nooit gezien.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Maar eht lipje is wel schattig
Waarom zou ik antwoord geven, en jou je zin gevenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Terugposten met enkel smileys en geen weerwoord hebben.
Hm, dat snap je dan weer wel. Maar doe nou maar, dan heb ik ook weer even lol en kan ik voldaan gaan slapen. En post meteen je tieten even.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:25 schreef Evelientje84 het volgende:
[..]
Waarom zou ik antwoord geven, en jou je zin geven![]()
Want dan heb je me toch![]()
Mag ik jou tussen je tieten neuken?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm, dat snap je dan weer wel. Maar doe nou maar, dan heb ik ook weer even lol en kan ik voldaan gaan slapen. En post meteen je tieten even.
moet je vragen of hij tijdens het spelen in de cam wil kijken.quote:
Gaat dit over brianquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
moet je vragen of hij tijdens het spelen in de cam wil kijken.
Kijkt ie soort bangig en doet zijn onderlipje echt cute
Ik wil je best pijpen als ik weer eens een koortslip heb.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:27 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Mag ik jou tussen je tieten neuken?
edit
bij nader inzien mag je me wel pijpen
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
moet je vragen of hij tijdens het spelen in de cam wil kijken.
Kijkt ie soort bangig en doet zijn onderlipje echt cute
Mmm herpes simplex, 3 op de 4 mensen is dragerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wil je best pijpen als ik weer eens een koortslip heb.
deal!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:29 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wil je best pijpen als ik weer eens een koortslip heb.
ai ai aiquote:
Hm. Bij nader inzien zie ik er toch maar vanaf. Seksvakanties in Thailand.... meisjes van 9 neuken dus!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:30 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Mmm herpes simplex, 3 op de 4 mensen is drager
gelukkig, dankzij mijn seks-vakantie in thailand ben ik voor x aantal ziektes imuun geraakt...herpes simplex is hier één van....
als je bijt, krijg je een trap....tenzij je dit lekker vind
oke maar dan mag je niet in der mondje komen, dat vind ik niet fris!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:31 schreef FB-aight het volgende:
[..]
ai ai ai
ik was eerst, en ik mag haar ook tussendoor trappen!
correctie; Vrouwen van 35, waarvan ik er naderhand achterkwam kerels te bleken zijn...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hm. Bij nader inzien zie ik er toch maar vanaf. Seksvakanties in Thailand.... meisjes van 9 neuken dus!
jij weet wel hoe je een man op ze ballen moet trappen zeg!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik kan zoveel zeggen. Maar of het ook allemaal waar is.!
Och, dit is nog niks.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:36 schreef rival het volgende:
[..]
jij weet wel hoe je een man op ze ballen moet trappen zeg!![]()
Leuk, maar wat zijn het precies?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:38 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
doet het altijd goed 's nachts
Doe dan tubgirl ofzo. Dat levert je tenminste een ban op. Zijn we van je gezeik af.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:38 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
doet het altijd goed 's nachts
pff tubgirl.. onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Doe dan tubgirl ofzo. Dat levert je tenminste een ban op. Zijn we van je gezeik af.
Dat was mijn vriendin's 12-ling totdat ik ben gaan stompen in d'r onderbuikquote:
Beetje lief zijn voor Shirley, hé!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:40 schreef FB-aight het volgende:
[..]
pff tubgirl.. onder welke steen kom jij vandaan?
steen-ik-ben-verkracht-en-nog-steeds-gefrustreerd?
Ik ben niet geboren, om lief te zijn tegen de medemens, en al helemaal niet op internet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |