Ts de vlerk. Nou ga dan maar even liggen dan zal ik je wel even insmeren.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:30 schreef Evelientje84 het volgende:
Ik heb m'n tietjes verbrand![]()
Nee, geen pic's![]()
Ik was zo op Scheveningen, maar ik smeerde me te laat in. D'r was wel ene Brian ( ook een FOK!ker), en die zou me wel ff insmeren.
Nu het volgende: die gek had z'n broek uit![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:30 schreef Evelientje84 het volgende:
Ik heb m'n tietjes verbrand![]()
Nee, geen pic's![]()
Ik was zo op Scheveningen, maar ik smeerde me te laat in. D'r was wel ene Brian ( ook een FOK!ker), en die zou me wel ff insmeren.
Nu het volgende: die gek had z'n broek uit![]()
Ga je hem schoppen?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:31 schreef Godlike02 het volgende:
Klinkt als een klacht
of R&P?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:32 schreef Evelientje84 het volgende:
[..]
Ga je hem schoppen?
Maggie dan naar ONZ![]()
wat hij zegtquote:Op maandag 3 juli 2006 23:33 schreef Tiezzz het volgende:
pics!
als ik blind was zou ik wel vragen om een braille foto..quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
wat hij zegt
anders kan er net zo goed een slotje op..
ik stem vóór pics!
ipv moeilijk doen door op google die smily op te zoeken kon je 't ook makkelijk doen.. zo dus:quote:
*mompelt iets over mannen*quote:Op maandag 3 juli 2006 23:38 schreef Evelientje84 het volgende:
Mensen, waarom nou gelijk om pics vragen![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:38 schreef Evelientje84 het volgende:
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:38 schreef Evelientje84 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ipv moeilijk doen door op google die smily op te zoeken kon je 't ook makkelijk doen.. zo dus:![]()
Maar hoe zit 't met die pics?
Watquote:Op maandag 3 juli 2006 23:39 schreef teh_m0nkey het volgende:
Houdt Dribble_ van doggystyle?
Tjaquote:Op maandag 3 juli 2006 23:39 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je jezelf wilt rukken op foto's van haar verbrande tietjes!![]()
Ter illustratie, en toch lekkerder als van TS waarschijnlijk. En niet geresized, maar mooie dingen moet je in haar waarde latenquote:
ik edit niks mafkeesquote:Op maandag 3 juli 2006 23:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
jaaaa snel editten hè...
PICS PICS PICS PICS
mja, en dan mijn eigen suncream over haar foto blaffen..quote:Op maandag 3 juli 2006 23:39 schreef rival het volgende:
[..]
omdat je jezelf wilt rukken op foto's van haar verbrande tietjes!![]()
zie jij tieten daar?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:41 schreef teh_m0nkey het volgende:
CHECK D'R FOTOBOEK STELLETJE AARSKONIJNEN!...
zie jij daar tieten?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:41 schreef teh_m0nkey het volgende:
CHECK D'R FOTOBOEK STELLETJE AARSKONIJNEN!...
ja, en dan vooral met andere hondenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:39 schreef teh_m0nkey het volgende:
Houdt Dribble_ van doggystyle?
Mensen die die wel eens vrouwen in het echt zienquote:
ja maar...quote:Op maandag 3 juli 2006 23:40 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ter illustratie, en toch lekkerder als van TS waarschijnlijk. En niet geresized, maar mooie dingen moet je in haar waarde laten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HOMO!!! EGOIST!!!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:45 schreef rival het volgende:
ik heb nee gestemd.... dit moet wel SFW blijven anders mag ik niet meer reageren
omdat iemand me ballen in moet komen smeren!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:46 schreef Evelientje84 het volgende:
Waarom willen jullie allemaal mn tietjes zien![]()
![]()
![]()
Je zei kutquote:Op maandag 3 juli 2006 23:47 schreef Shirley het volgende:
Ha, het is weer zover! Meisje vraagt aandacht in topic. Jongens vragen foto's. Meisje zegt nee, doet alsof ze het niet leuk vindt, giechelt, en wordt ondertussen nat van de aandacht. Het hele topic blijkt kut te zijn. Slotje.
Ho ho als er binnen 15 min geen pics zijn, dán is een slotje verantwoord.. maar stel dat er wel pics gepost zouden worden heb jij die mogelijkheid mooi om zeep geholpenquote:Op maandag 3 juli 2006 23:47 schreef Shirley het volgende:
Ha, het is weer zover! Meisje vraagt aandacht in topic. Jongens vragen foto's. Meisje zegt nee, doet alsof ze het niet leuk vindt, giechelt, en wordt ondertussen nat van de aandacht. Het hele topic blijkt kut te zijn. Slotje.
omdat je een kutnewbie bentquote:Op maandag 3 juli 2006 23:46 schreef Evelientje84 het volgende:
![]()
![]()
Nee hoor.. maar die zijn uitgesloten van stemmen op die poll want die willen geen tieten zien hèquote:
Nee alleen tegen mensen die nooit iets antwoorden in je FB!quote:
wat denk je zelfquote:Op maandag 3 juli 2006 23:46 schreef Evelientje84 het volgende:
![]()
![]()
Neequote:Op maandag 3 juli 2006 23:47 schreef Shirley het volgende:
Nee? Wat is het doel van dit topic dan? Wat was de toegevoegde waarde van het vertellen dat je tietjes verbrand zijn? Als je zoiets hier post, kun je er donder op zeggen dat je allemaal geilaards op je afkrijgt. En als je dat niet wist, ben je gewoon een dom naief schaap.quote:
Ahhh JIJ HEBT NEE GESTEMD HÈ!!!!! JAAAAAAAAAAAAA DACHT IK 'T NIETquote:Op maandag 3 juli 2006 23:51 schreef BuPassie het volgende:
Misschien kan iedereen die om tieten vraagt, zijn geslacht laten zien?![]()
Eerst ff je fotoboek uitprintenquote:
ik ga toch geen foto's van me piemel posten hierquote:Op maandag 3 juli 2006 23:51 schreef BuPassie het volgende:
Misschien kan iedereen die om tieten vraagt, zijn geslacht laten zien?![]()
Ja, ik zie liever jouw piem0l.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ahhh JIJ HEBT NEE GESTEMD HÈ!!!!! JAAAAAAAAAAAAA DACHT IK 'T NIET![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee? Wat is het doel van dit topic dan? Wat was de toegevoegde waarde van het vertellen dat je tietjes verbrand zijn? Als je zoiets hier post, kun je er donder op zeggen dat je allemaal geilaards op je afkrijgt. En als je dat niet wist, ben je gewoon een dom naief schaap.
Ga je gang. Niet die ene foto met dat kind, want dan ben je gewoon een smerig mannetje.quote:
WAARquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Mietjequote:Op maandag 3 juli 2006 23:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie liever niet dat jij mijn piem0l zietIk zie liever dat ik tieten zie
![]()
Als je je ogen dicht doet, voel je er niets van.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie liever niet dat jij mijn piem0l zietIk zie liever dat ik tieten zie
![]()
welke denk je zelf.. natuurlijk die met het kind..quote:Op maandag 3 juli 2006 23:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ga je gang. Niet die ene met dat kind, want dan ben je gewoon een smerig mannetje.
Nee maar 't kutte is dat ik 't wéétquote:Op maandag 3 juli 2006 23:54 schreef BuPassie het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet, voel je er niets van.
Wat zou ik moeten zeggen danquote:Op maandag 3 juli 2006 23:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dan weet je dus niks te zeggen. Jammer.
naief schaapquote:Op maandag 3 juli 2006 23:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee? Wat is het doel van dit topic dan? Wat was de toegevoegde waarde van het vertellen dat je tietjes verbrand zijn? Als je zoiets hier post, kun je er donder op zeggen dat je allemaal geilaards op je afkrijgt. En als je dat niet wist, ben je gewoon een dom naief schaap.
Het is een jongentje ik ben geen homoquote:Op maandag 3 juli 2006 23:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ga je gang. Niet die ene foto met dat kind, want dan ben je gewoon een smerig mannetje.
Bitchfightquote:Op maandag 3 juli 2006 23:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:56 schreef rival het volgende:
[..]
jij bent een kerel!![]()
dat vind ik niet correct!
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh, als het een klein meisje was wel dus! Viespeuk!!!!
inderdaadquote:Op maandag 3 juli 2006 23:57 schreef BuPassie het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Waarom zou Evenlien dan wel haar tietjes laten zien?
Da's ook niet correct
ik wil haar tietjes niet zien, tenminste, niet op een foto! tieten genoeg opt internetquote:Op maandag 3 juli 2006 23:57 schreef BuPassie het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Waarom zou Evenlien dan wel haar tietjes laten zien?
Da's ook niet correct
Tering jij bent een een newbiequote:
Sjongejonge, zeikerd. Kom dan maar hier, ik smeer je ballen wel in.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil haar tietjes niet zien, tenminste, niet op een foto! tieten genoeg opt internet
ik wil dat ze me ballen in komt smeren
arme ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Sjongejonge, zeikerd. Kom dan maar hier, ik smeer je ballen wel in.![]()
Met tijgerbalsem![]()
![]()
Whehehehehe GMTAquote:
Ik zal je ballen met liefde insmeren.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil haar tietjes niet zien, tenminste, niet op een foto! tieten genoeg opt internet
ik wil dat ze me ballen in komt smeren
ik zal jou eens ff wat ballen om je oren slingeren!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:03 schreef BuPassie het volgende:
[..]
Ik zal je ballen met liefde insmeren.![]()
Kinky! I love it!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik zal jou eens ff wat ballen om je oren slingeren!
van de bowlingbaan!![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:05 schreef BuPassie het volgende:
[..]
Kinky! I love it!![]()
En bowlen is hippe sjizzle![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:05 schreef BuPassie het volgende:
[..]
Kinky! I love it!![]()
En bowlen is hippe sjizzle![]()
PI = 3.14159265!quote:
Ik ben er niet echt blij mee dat je dit soort dingen op FOK! postquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja hè..
kom op brian.. heeft ze lekkere tieten?![]()
Geloof je 't zelfquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik wou geen SEX, ik wou je alleen maseren
\quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:08 schreef michiel_merk het volgende:
schopje >>> pub
dat zeg ik ook altijd voor de sexquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt blij mee dat je dit soort dingen op FOK! post
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Want? Je zag eerst d'r lichaam en daarna d'r hoofd pas, dus zag je van de sex af?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:2 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben van de herenliefde wie wilt dit met mij delen?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja hè..
kom op brian.. heeft ze lekkere tieten?![]()
Waarom, ik ben bloed serieus,quote:
Omdat het een aandachtshoer is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Waarom had hij zijn broek uit?
Beter volgende x niet op nudistenstukje afpreken...
Waarom spreek je uberhaupt met hem af om jouw tietjes te laten insmeren...lijkt me dat je daar toch makkelijk zelf bij kan?![]()
Breezer heeft aandacht nodig, jeweets.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Waarom had hij zijn broek uit?
Beter volgende x niet op nudistenstukje afpreken...
Waarom spreek je uberhaupt met hem af om jouw tietjes te laten insmeren...lijkt me dat je daar toch makkelijk zelf bij kan?![]()
jaja je wou gewoon neukenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom, ik ben bloed serieus,
tja en dat van die broek, dat ging perongeluk, beetje te grote zwembroek gekocht
Liever niet, dan kan ik niet meer meelezenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:08 schreef michiel_merk het volgende:
schopje >>> pub
Dat doet NS ook voor mij.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
Brian is een beetje een van alle walletjes eter!
Hij doet ook zijn cam aan en gaat gitaar voor em spelen als ik dat niet wil
Maar ik heb dat heul niet gepostquote:
Ik was nog geen eens aan mijn liefdes liedje begonnenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
Brian is een beetje een van alle walletjes eter!
Hij doet ook zijn cam aan en gaat gitaar voor em spelen als ik dat niet wil
Ik moet dat gepingel verdorie 6uur per dag horen@!!!!#@Rfegjklgnorwquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik was nog geen eens aan mijn liefdes liedje begonnen
Nou graag of niet hoor
Ja dat vond ik ook nog leuk toen het niet continu wasquote:
liefdesliedjes met je broek naar benedenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik was nog geen eens aan mijn liefdes liedje begonnen
Nou graag of niet hoor
is het zo boeiend dan ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Liever niet, dan kan ik niet meer meelezen![]()
Geestelijk komt ze toch echt over als 13.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:15 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ik zie nu een 1984 achter jouw naam niet staan , als dat er niet stond kreeg ik dat vermoeden wel![]()
Wie zegt dat ik een broek aan hadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
liefdesliedjes met je broek naar beneden![]()
![]()
![]()
Ik zet gewoon m'n geluid uit, en kijk geeneens. Maar laat hem wel in die waan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook nog leuk toen het niet continu was
Maar bij NS is het soms wel erg schattig als ie zo'n raar lipje trekt
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Geestelijk komt ze toch echt over als 13.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zet gewoon m'n geluid uit, en kijk geeneens. Maar laat hem wel in die waan.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Geestelijk komt ze toch echt over als 13.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |